„A Ryanair vezérigazgatójának stílusa elfogadhatatlan és hagy maga után kivetni valót.
Bárcsak akkor is ilyen gyorsan születnének meg a légitársaság válaszai, amikor a magyar állampolgárok fordulnak hozzá ügyfélpanasszal”
– idézte Nagy Márton gazdaságfejlesztési minisztert a hvg.hu. „Reméljük, hogy nem ilyen arroganciával kezelik az utasok problémáit, bár a kialakult gyakorlatuk nem túl empatikus a tapasztalatok szerint” – tette hozzá.
„Mindenkitől elvárjuk a tisztességes és jogkövető magatartást”
A tárcavezető azzal folytatta, „nem értjük a kettős mércét. Ha a Ryanair ugyanilyen adót például Németországban, Hollandiában, Svédországban és Franciaországban gond nélkül, jogkövető módon befizet – és ezzel kapcsolatban semmilyen problémát nem jelez – , miért épp a magyar eljárással akad gondja.”