A minőségválság

2021. szeptember 15. 12:48

Hogyan lettünk a brendek foglyai?

2021. szeptember 15. 12:48
Schiffer Miklós

„A divat eltakar, a stílus kiemel.” 
Yves Saint-Laurent

Az utóbbi évtizedekben egyre gyakrabban tűnnek fel az óriás feliratos ruhadarabok – eleinte a sportcsapatok és egyetemek logói jelentek meg, később az ismert sportcégek jól ismert emblémái, ma pedig milánói és párizsi divatházak nevei jönnek szemben az utcán. Amin nincs méretes márkajelzés, az ma már szinte nem is létezik, azt már észre sem veszik. Természetesen elismerem és fontosnak is tartom ezeket a „megkülönböztető” jelzéseket, de bajnak vélem azt, amikor a felirat fontosabb, mint maga a termék. Amikor a logó tolakodó és gyakran harsány módon az előtt érkezik, aki viseli a ruhadarabot. A márkajelzés hasznos és indokolt is, hiszen – ha valóban minőséget közvetít – megkülönbözteti a jobbat, a mást, a különlegesebbet. De arra való, hogy finoman üzenjen, és nem arra, hogy az arcunkba kiabálja a márka nevét.

Ez a tartalom csak előfizetők részére elérhető.
Már előfizetőnk?

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
aruna
2021. szeptember 17. 10:32
Nem emlékszem hol, de egyszer régen azt olvastam, hogy az igazán elegáns férfi ingén a hímzett márkajelzés eltávolításáról apró lyukak tanúskodnak.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!