Vitézy Dávid, korábbi közlekedésért felelős államtitkár a Facebook-oldalán reagált lapunk Lázár Jánossal készített interjújára.
Ha minden alkalommal a budapesti életminőség-növelő fejlesztéseknek adnánk elsőbbséget a vidék létfontosságú beruházásaival szemben, akkor kettészakítanánk Magyarországot – mondja Lázár János. Mi lesz a leállított állami beruházásokkal? Milyen a viszonya Karácsony Gergellyel? Hogyan szavazna most az uniós tagságról? Interjú az építési és közlekedési miniszterrel.
Lázár János az interjúban kifejtette a budapesti tervek kapcsán, hogy „tévedés ne essék, szeretnénk az itt élők életét is megkönnyíteni, például a hévvonalak fejlesztésével vagy azzal, hogy még a saját polgármestereik populizmusától is igyekszem megvédeni a déli körvasút projektjét, de 
az európai biztonságpolitikai, energiapiaci és gazdasági folyamatokat látva nekik is be kell látniuk, nem most van itt az ideje annak, hogy Duna alatti alagúttal kössük össze a Nyugati és a Déli pályaudvart.”
Vitézy ezzel szemben kifejtette a Facebook-oldalán, hogy „bár óriási versenyben, számos más uniós tagállam pályázatát megelőzve közvetlen, azaz nem eleve az országnak járó európai uniós forrást nyertünk el a továbbtervezésre, sajnos a támogatási szerződést a közlekedési tárca jelenlegi vezetése nyilvános magyarázat nélkül felmondta és a forrást visszaadta, a pénz így más uniós országok közlekedési projektjeit finanszírozza majd, ha jól hallani, a Balti-államok fővárosait összekötő új vasútvonal kapja meg”.