Tisztelt Elnök úr!
Köszönöm válaszát. Bár a BKK-nak lassan fél éve nincs kinevezett vezérigazgatója, Ön a levelében próbálja úgy beállítani, mintha nem is Ön lenne a BKK de facto vezetője. Ehhez képest minimum furcsa, hogy a ma reggel a magán gmail címéről nekem küldött levelét, mely saját megfogalmazása szerint csak véleményét tartalmazza, a BKK rögvest a 170 ezer ember által követett, forgalmi információk közlésére szolgáló céges Facebook-oldalán teljes terjedelmében közli, és a bkk.hu címlapján, illetve még BKK-s MTI-közlemény útján is közreadja.
Épp ezért viszont muszáj is rá reagálnom. Rögzítsük: a repülőtéri 100E buszjegyek körüli visszaélés kapcsán eleve nem írtam volna Önnek levelet, ha a múlt pénteki közleményükben egyszerűen csak elnézést kérnek az utasaiktól és nem kezdenek visszamutogatni az általam aláírt 2013-as szerződésre és nem keltik azt a hamis látszatot, hogy utasaikat azért tévesztették meg fél éven keresztül, mert sok millió forintba kerül néhány gomb módosítása a jegyautomaták érintőképernyőjén. Ahogy leírtam Önnek, a 2013-as szerződés díjmentesen tette lehetővé a termékek módosítását, tehát amit leírtak pénteken, az nem volt igaz.
Ezt végülis Ön sem cáfolta ma. A levelében a trolibuszoktól a járvány miatti bevételkiesésig számos más témára próbálja terelni az olvasók figyelmét, de valójában mégis kénytelen elismerni: a pénteki közleményükben nem mondtak igazat, hisz a korábbi, általam aláírt 2013-as szerződésben nem volt ilyen előírás.
A valótlan állítás azonban újabb valótlanságokat szült: ma már nem 2013-as, hanem egy 2019-es szerződésmódosításra hivatkozik. Levelében azt írja, “Nos, kellő tájékozódás esetén Ön is tudhatná, hogy 2019 februárjában módosították a szerződést és annak alapján „quality and release management” címén a BKK-nak fizetnie kell még az egyébként ingyenes szolgáltatásokhoz kapcsolódóan is.”