George Pell bíboros felmentése: így manipulál a 444

2020. április 7. 21:15
Úgy tűnik, csak addig érdekelte a 444-et George Pell bíboros pere és elítélése, amíg pedofilozni lehetett.

Nem kevesebb, mint hét cikket szentelt a George Pell ausztrál bíboros, volt sydney-i érsek, Ferenc pápa által kinevezett vatikáni kincstárnok elleni, molesztálás miatti pernek a 444 2017 és 2020 januárja között. 

Ezek közül hat cikk 2019-2020 folyamán jelent meg, az utolsó 2020. január 12-én, ekkor arról írtak a Guardian alapján, hogy „új börtönbe költöztették a pedofil Pell bíborost, mert drónról próbálták lefilmezni”. 

Ahhoz képest, hogy a 444 milyen sok figyelmet fordított George Pell bíboros ügyének, gondosan hangsúlyozva, hogy „pedofil”, és a külföldi lapokban is megtalálta a róla szóló híreket, valahogy teljesen elfelejtette 2020. április 7-én közzétenni azt a világszerte minden fontos lap által megírt, reggeli hírt, melyhez csak az MTI-t is elég lett volna kinyitni: hogy az ausztrál legfelsőbb bíróság meglehetősen gyorsan és teljesen egységes döntéssel felmentette Pell bíborost a korábbi bíróságok által kirótt ítélet és büntetés alól. Legalábbis

a 444 „george pell” kulcsszava alatt nem találni ilyen hírt, és az oldalt átpörgetve sem látunk híradást április 7-én este kilenckor.

Pedig, akárcsak a BBC, a hazai balosok angol kedvence, a Guardian is megírta a felmentést, sőt még publicisztikát is szentelt a miértnek. Az Index is beszámolt a felmentésről. A katolikus lapok beszámoltak róla, de a Guardian is, hogy Ferenc pápa üdvözölte Pell felmentését, és imádkozik a korábban „igazságtalanul elítélt” bíborosért.

A 444-en? Sehol semmi.

Még egy átkozott, eldugott kishír sem.

Ha a 444 eddig nem szentelt volna figyelmet az ügynek, érthető volna, hogy nem közli a felmentésről szóló hírt. De azután, hogy végigkövette Pell bíboros kálváriáját, igen furcsa, hogy nem teszi meg. Azt pedig kétlem, hogy ez pusztán szerkesztői figyelmetlenség volt a részükről. Máskor olyan szépen kitúrják a mellékes híreket is.

Ez a kicsinyesség netovábbja.

A legfelsőbb bíróság azt is megtehette volna, ha nem találja az ítéletet kielégítőnek, hogy visszaküldi az ügyet Victoria állam fellebbezési bíróságának; vagy akár az egész eljárást újrakezdhették volna az alsófokú bíróságon. Nem: a legmagasabb szintű ausztrál bíróság felmentette a bíborost, teljesen egyöntetűen, minden tagjának egységes állásfoglalásával. Ez azért mutat valamit.

A bíborost először 2018 decemberében mondták ki bűnösnek öt ízben elkövetett szexuális visszaélés miatt, amelyeket az eredeti vádak szerint a melbourne-i Szent Patrik-székesegyház templomi kórusának két, 13 éves tagjával szemben a kilencvenes években követett el, néhány hónappal azután, hogy a város érsekévé nevezték ki. A bíboros fellebbezett az ausztráliai Victoria állam fellebviteli bíróságához, de az helyben hagyta az ítéletet. George Pellt hat év szabadságvesztésre ítélték, és 13 hónapot töltött börtönben. Az ausztrál legfelsőbb bíróság azonban az újabb fellebbezés után nem véletlenül döntött gyorsan és egyöntetűen a felmentése mellett.

A Pell ellen felhozott állítólagos bizonyítékok ugyanis elég gyenge lábakon állnak. A két állítólagos áldozat közül ugyanis csak egyik jelent meg a bíróságon. A másik elhunyt 2014-ben, de korábban az mondta édesanyjának, hogy sosem molesztálták. Emellett a maradék egy állítólagos áldozat vallomásában állandóan változott az események időpontja, ahogy az egész narratíva is, és számos inkonzisztencia lelhető fel benne.

Harmadrészt az alsóbb rendű tárgyalásokon másik húsz tanú ellene mondott az egyetlen állítólagos molesztáltnak, s arra is felhívták a figyelmet, hogy a megjelölt időpontokban a melbourne-i katedrális sekrestyéje tele kellett, hogy legyen emberekkel, tehát Pell nem tudott volna molesztálni senkit. 
 

Összesen 116 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Ők a fuggetlenobjektivek:-) vicc

Bezzeg a Habony-Médiaművek aztán mindenről tudósít...

Itt azért főleg te hazudsz... Az általad belinkelt kibaszott guardianos cikkből , ha elolvastad, talán neked is leesik, hogy az életben maradt csóka vernyogását vélted a heroin túladagolásban meghalt kettes számú vélt áldozat kitárulkozásának. Heroinos tanu nem sok jót sejtet, az még az anyját is bevádolná az anyagért...
Már csak azt kellene megérteni, miért indultál fel ennyire a keresztények számára fontos és igazságos döntés miatt. Borítékolható, hogy valami ballib firkász lehetsz, nagyjából a 444-index-24.hu tengely mentén.

Avagy azt, hogy a bíróság teszi a dolgát és a NER arisztokrácia oda még nem tette be a lábát, bár Pártunk és Kormányunk nagyon igyekszik ez ügyben...

Cuncikám, valami nagyon nem kóser, ha a kétharmad folyamatosan veszíti el a pereket.

Persze kiverheted a kis kukacodat arra, hogy - Fidesz-KDNP: 0, ha ezzel oldod a frusztrációdat :-)

Ausztráliában van zsidó pedofíliáról is épp elég a sajtóban. Azokkal is foglalkozik a 444?

Így van. Ausztráliából nemrégiben egy pedofil iskolavezető Izraelbe menekülhetett.

De még egyszer mondom, hogy a retardáltak, mint pl. te is megértsed:
Az nagyon nem kóser, ha egy önmagát demokratikusnak mondó kormány folyamatosan veszíti el a sajtópereket.
Amúgy anno Adolf is nagy fölénnyel nyerte a választásokat, szóval az, hogy egy párt vagy egy vezér nagy fölénnyel megnyeri a választásokat, még kevés a dicsőséghez...

Viszont a vezér Adolf volt.

Játsszunk el a gondolattal,
HA EGY RABBIT ÁRTATLANUL, rabbit ár-tat-la-nul, létezett már ilyen a modern történelemben?! ELÍTÉLNÉNEK, majd felmentik:
vajon a 444-es szemét hány kolumnát és mennyi lapszámot áldozna erre?

Ezt én értem, de a választásokat mégis az ő pártja nyerte.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés