„Nem arra szerződtek, hogy állatként viselkedő utasokkal harcoljanak!” – így állt ki a MÁV dolgozói mellett a miniszter
„Járművezetőink és jegyvizsgálóink azért dolgoznak, hogy működtessék a közlekedést” – hangsúlyozta Lázár János.
A változásra csak a munkálatok befejezése után lehet számítani.
Mérik a vonatok sebességét a Gubacsi hídon – ezzel a címmel számolt be a legújabb közlekedési változásról az iho.hu.
A Gubacsi híd vasúti forgalmának biztonsága érdekében új sebességmérő berendezéseket telepítettek. Ezek a szerkezetek fogják segíteni a mozdonyvezetők tájékozódását, miközben a vonatok jelenleg csak 5 kilométer per órás sebességkorlátozással közlekedhetnek a kritikus állapotú hídszerkezeten.
A portál beszámolt róla, hogy már évek óta zajlik a csepeli terminálok vasúti megközelíthetőségét biztosító híd felújítása körüli vita.
A jelenlegi tervek szerint egy 145 méter fesztávolságú acél ívhíd épülne, amely a meglévő vágánytengelytől 15 méterre északra helyezkedne el. Az új nyomvonal a jobb és bal parti 22 méteres fesztávolságú csatlakozó hidakból állna.
A pálya geometriája lehetővé tenné a 40 kilométer per órás maximális sebességet.
Amíg azonban az új híd megépítése várat magára, a vasúttársaságok igyekeznek saját megoldásokkal hozzájárulni a biztonságos közlekedéshez.
***
Ezt is ajánljuk a témában
„Járművezetőink és jegyvizsgálóink azért dolgoznak, hogy működtessék a közlekedést” – hangsúlyozta Lázár János.
Nyitókép: Wikipédia