A szakértő rávilágít: az útpályához nem nyúlnak hozzá, közműveket sem helyeznek át, csak a szegélyeket igazítják a járdához, mégis húzzák az időt. Ráadásul, a két ellentétes forgalmi irányt korábban elválasztó hosszú járdaszigetet teljes hosszában elbontották, pedig elég lett volna csak azon a 10 méteren, ahol a zebra átvezet.
Gyorsítani lehetne a forgalmat, mégsem teszik
Dorner Lajos véleménye szerint az sem világos, miért ástak le olyan mélyen, hogy még az egykori villamosközlekedést jelző talpfák is kilátszanak, miközben a Budapest Közút azt közölte, hogy a munkák nem érintik az M2-es metró aluljáróját.
A szakértő kifejti: a helyszínen több napon is 2-3 órás tevékenység után a kivitelezést végzők levonultak a munkaterületről. „Az útpálya szűkítése azonban maradt,
holott – legalább hétvégente – a sitt összehúzásával gyorsítani lehetett volna a közút forgalmát”