„Budapest nagy közlekedési csomópontjaiban gyakran negyven évvel ezelőtti állapotok uralkodnak.
Lerobbant közterületek, ezer éves pocsolyák, az Örs vezér terétől a Boráros térig hiányzó akadálymentesítés, régóta várt liftek, mozgólépcsők.
A Mexikói úttól az Ecseri útig a vonzó közösségi közlekedéshez, a kényelmes átszállásokhoz méltatlan épített környezet. Voltak előrelépések az elmúlt évtizedekben néhány helyszínen, de rengeteg a teendő a külső kerületek nagyobb közlekedési csomópontjai körül.
Karácsony Gergely főpolgármester mai bejelentése szerint ennek ellenére a Clark Ádám téren, a körforgalom felújítására költené az uniós forrásokat a Főváros.
A terveken nagyítóval kell keresni, mi jelentene itt valós újítást. Önmagában is tévesnek tartom ezt a koncepciót, hisz őrizgeti a Lánchíd forgalomcsillapítása nyomán teljesen idejétmúlt forgalmi rendet és egyáltalán nem segíti a buszközlekedés szükséges gyorsítását.
De ne is csak erről a tervről beszéljünk, ugyanis ezer fontosabb teendő lenne, mint a turisták által kedvelt, a Sikló melletti tér felújítása.
Azt javaslom a Fővárosnak, ne itt költse el az uniós pénzeket.
A körúton kívül él Budapest többsége és a főváros első száz legfontosabb közterületi problémája között nincs ott a budai Vár tövében a Clark Ádám tér csinosítgatása.
Jó példa Baranyi Krisztina polgármester terve az Ecseri úti metróállomás környezetének felújítására, amit a ferencvárosi képviselő-testület a kerület költségvetéséből nem akart kifizetni és leszavazott - költsük inkább ilyen beruházásokra az uniós forrásokat!
Ha már a kormány a budai Várra költ minden Budapestre szánt hazai költségvetési forrást, legalább a fővárosnak járó uniós pénzt ne itt költsük el, hanem ott, ahol a legtöbb budapesti él és közlekedik.”