Vitézy Dávid leírta a szörnyű valóságot a budapesti közlekedés állapotáról

2024. január 02. 17:34

„A budapesti tömegközlekedés egységes rendszere lényegében megszűnt december 31-én” – írta Vitézy Dávid.

2024. január 02. 17:34

Nem közölt sok jó hírt Vitézy Dávid a Facebook-oldalán.

„2023. december 31-én lejárt az a megállapodás, amit a Fővárosi Önkormányzat és a közlekedési minisztérium, anno még Tarlós István főpolgármester és Seszták Miklós akkori miniszter kötött egymással hét évvel ezelőtt a hévek és az agglomerációba kijáró kék buszjáratok közös működtetésére, miután a Főváros átadta a kormánynak ezek működtetését” – ismertette a helyzetet Vitézy Dávid.

„Ennek a megálapodásnak a megszűnése számos területet érint, eddig csak egyetlen kiemelt aspektus, a közös Budapest-bérlet márciustól bejelentett megszüntetése kapott figyelmet a sajtóban, de azért bőven van még ezzel probléma ezen túl is” – írta.

Karácsony Gergelyt és Lázár Jánost is felelősség terheli

„A budapesti tömegközlekedés egységes rendszere lényegében megszűnt december 31-én – ez nem csak a közös bérletet veszélyezteti, eljuthatunk odáig, hogy emiatt ritkábban járnak majd a hévek, Budapesten belül nem vesznek fel utast az eddig mindenhol megálló kék Volánbuszok, megszűnik a BKK által biztosított közös utastájékoztatás, forgalomirányítás, a közös menetrend.

Évtizedes léptékű visszalépés formálódik és ebben a megoldásért, a megállapodásért felelősség közösen terheli Karácsony Gergely főpolgármestert és Lázár János közlekedési minisztert a hatályos törvények szerint” – fogalmazott Vitézy Dávid.

A vonatkozó bejegyzést alább tekinthetik meg:

***

Kapcsolódó vélemény

undefined

VEKE (Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület)

Facebook

Idézőjel

Tegyük tisztába, aki a Budapest-bérlet megszüntetéséről döntött, vagy a döntést elfogadta és aláírta, az politikai hulla.

 

Nyitókép: Vitézy Dávid Facebook-oldala

Összesen 14 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
evass816
2024. január 04. 00:35
Volán-busz, fővárosi tömegközlekedési integráció, ja! Egyszer akartam felszállni Budapesten egy déli irányba tartó sárga buszra úgy, hogy nem megyek túl a közigazgatási határon. Volt is nagy ciriburi! Állítólag a Volán tiltotta meg a sofőröknek, hogy így vegyenek fel utasokat. A buszon egyébként voltak vagy nyolcan...
bunko-jobbos
2024. január 03. 09:06
Legközelebb majd olvasok olyan cikket is, hogy nem megy Pakson a bővítés, és megkérdezzük Vitézy Dávidkát a kérdésről. Ki a faszom ez az ember, hogy bármi történik, a következő cikk, hogy ő mit gondol róla?
Vasalo
2024. január 03. 08:39
Dávidnak nagyon megnyilt a pofája. Eddig egyetlen firkálmányában sem tért ki arra, hogy az általa is aláirt szerzödésben a fövárosnak KÖTELEZETTSÉGEI IS VANNAK. Mi lenne ha ezzel kezdené a témát, és nem a potyautas szemszögéböl rohanna HEV zárt ajtajának.
Chekke-Faint
2024. január 03. 08:29
Bár Karácsony egy idióta, de szerintem nem Vitézy a megoldás rá. Ez valami összetettebb és nagyobb tudást és látókört igénylő feladat. Budapest közlekedését soha nem a klubok és egyesületek oldották meg ez egy nagyobb mérnöki feladat. A mostani helyzet viszont tényleg kritikus és csak a hozzá nem értés látszik belőle agyament politikai ambíciókkal megtömve. Amit Vitézy előad, sajnos komolytalannak tekinthető egyesületi duma amit szívesen olvasgatnak még én is, de mint mérnök tudom azt, hogy ez így soha nem kivitelezhető folyamat.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!