Vitézy Dávid leírta a szörnyű valóságot a budapesti közlekedés állapotáról

2024. január 02. 17:34

„A budapesti tömegközlekedés egységes rendszere lényegében megszűnt december 31-én” – írta Vitézy Dávid.

2024. január 02. 17:34

Nem közölt sok jó hírt Vitézy Dávid a Facebook-oldalán.

„2023. december 31-én lejárt az a megállapodás, amit a Fővárosi Önkormányzat és a közlekedési minisztérium, anno még Tarlós István főpolgármester és Seszták Miklós akkori miniszter kötött egymással hét évvel ezelőtt a hévek és az agglomerációba kijáró kék buszjáratok közös működtetésére, miután a Főváros átadta a kormánynak ezek működtetését” – ismertette a helyzetet Vitézy Dávid.

„Ennek a megálapodásnak a megszűnése számos területet érint, eddig csak egyetlen kiemelt aspektus, a közös Budapest-bérlet márciustól bejelentett megszüntetése kapott figyelmet a sajtóban, de azért bőven van még ezzel probléma ezen túl is” – írta.

Karácsony Gergelyt és Lázár Jánost is felelősség terheli

„A budapesti tömegközlekedés egységes rendszere lényegében megszűnt december 31-én – ez nem csak a közös bérletet veszélyezteti, eljuthatunk odáig, hogy emiatt ritkábban járnak majd a hévek, Budapesten belül nem vesznek fel utast az eddig mindenhol megálló kék Volánbuszok, megszűnik a BKK által biztosított közös utastájékoztatás, forgalomirányítás, a közös menetrend.

Évtizedes léptékű visszalépés formálódik és ebben a megoldásért, a megállapodásért felelősség közösen terheli Karácsony Gergely főpolgármestert és Lázár János közlekedési minisztert a hatályos törvények szerint” – fogalmazott Vitézy Dávid.

A vonatkozó bejegyzést alább tekinthetik meg:

***

Kapcsolódó vélemény

undefined

VEKE (Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület)

Facebook

Idézőjel

Tegyük tisztába, aki a Budapest-bérlet megszüntetéséről döntött, vagy a döntést elfogadta és aláírta, az politikai hulla.

 

Nyitókép: Vitézy Dávid Facebook-oldala

Összesen 14 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Tommaso
2024. január 05. 18:41
Orbán arra utasitotta miniszterét , hogy ilymódon is szúrjon ki az ellenzéki többségű fővárossal. ORBÁN a HATALOM BETEGE. Nem érdekli sem az, hogy Budapesten él FÉLMILLIÓ szavazója, és nem érdeklik az agglomerációkban élők sem, pedig ott (egyelőre) többsége van. Az Orbán-rezsim 10 milliárdokat vett el jogtalanul a fővárostól. Volt olyan adónem aminek összegét egy év alatt a 15-szörösére emelte. Ezenkivül még tartozik 6 milliárddal a Lánchid okán és 12 milliárddal a közösségi közlekedés szerződésben rögzitett összegével. Miközben mindössze KÉT MILLIÁRDOT KÖVETELNEK a Fővárostól. OK, adjanak oda Budapestnek csak 14 milliárdot, és akkor a bérletek továbbra is érvényesek marad6nak.
evass816
2024. január 04. 00:35
Volán-busz, fővárosi tömegközlekedési integráció, ja! Egyszer akartam felszállni Budapesten egy déli irányba tartó sárga buszra úgy, hogy nem megyek túl a közigazgatási határon. Volt is nagy ciriburi! Állítólag a Volán tiltotta meg a sofőröknek, hogy így vegyenek fel utasokat. A buszon egyébként voltak vagy nyolcan...
bunko-jobbos
2024. január 03. 09:06
Legközelebb majd olvasok olyan cikket is, hogy nem megy Pakson a bővítés, és megkérdezzük Vitézy Dávidkát a kérdésről. Ki a faszom ez az ember, hogy bármi történik, a következő cikk, hogy ő mit gondol róla?
Vasalo
2024. január 03. 08:39
Dávidnak nagyon megnyilt a pofája. Eddig egyetlen firkálmányában sem tért ki arra, hogy az általa is aláirt szerzödésben a fövárosnak KÖTELEZETTSÉGEI IS VANNAK. Mi lenne ha ezzel kezdené a témát, és nem a potyautas szemszögéböl rohanna HEV zárt ajtajának.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!