Árpád hídi gázolás: így védenék ki a tragédiákat az autógyártók

Nyugaton bevett modell, hogy egy sokszáz lóerős autót csak úgy adnak oda az ügyfélnek, ha elvégez egy vezetéstechnikai tréninget, jön ez itthon is?

Melyik a jobb? – kérdezte az előbbi.
Mint az a Borson olvasható, L.L. Junior Mercedesével nemcsak 100 km/h körüli sebességgel eredt az előtte ugyancsak nem csigatempót diktáló G.w.M. BMW-je nyomába, azonban videóra is vette a száguldozást a Petőfi hídon, majd közzétette Instagram-sztorijában.
Miután egymás mellé értek, köszöntötték egymást, majd ráléptek a fékre, mert utolérték a forgalmat.
Nyugaton bevett modell, hogy egy sokszáz lóerős autót csak úgy adnak oda az ügyfélnek, ha elvégez egy vezetéstechnikai tréninget, jön ez itthon is?
Mint ismert, júliusban egy ember meghalt, amikor felvételek és szemtanúk elmondása alapján spontán küzdelem alakult ki két BMW-s és egy Mercedes sofőrje között.
A Mercedes az Árpád hídon 137-tel száguldott, a menetstabilizátor is ki volt kapcsolva, letarolta a gyalogosokat és kerékpárosokat védő korlátot, és halálra gázolt egy szabályosan közlekedő kerékpárost, akinek az ütközéstől leszakadt két végtagja.
Arra, amit a két sofőr művelt, nincs mentség. Ezek után vélhetően ülni fognak, nem is keveset: meg is érdemlik, ám ettől még nem oldódik meg a probléma, és egy elveszett élet nem hozható vissza.
Nyitókép: Michael Dunning/Getty Images