nem ismer kompromisszumot, kiegyezést, a párbeszédet úgy képzeli, hogy ő üvölt, a másik tűri.
Mindezek után rögzítsük: korunk hazai aktivistájának „ideáltípusa” Molnár Áron, az önmagáról elnevezett noÁr mozgalom alapítója, színész, rapper. Akinek valahogy mindig az fáj, ami a nyugati balliberális mainstreamnek vagy éppen a hazai kormányellenes tüntetőknek. Precízen és megbízhatóan választja ki a neki aktuálisan fontos ügyet a nemzetközi fősodornak megfelelően, aminek aztán közös nevezőjeként a társadalmi igazságtalanságok ellenében való fellépést azonosítja. Abba végülis minden belefér. Ügyes!
Molnár Áron általában dühös, feszeng, forgatja a szemeit, ökölbe szorul a keze, mintha ütni készülne, közben magyaráz, fenyeget, mint valami színész. Oh, wait! Demonstráción pedig nyilván üvölt. Minap a HVG-nak nyilatkozva fejtegette gondolatait és motivációit. Szemezgessünk!
Megtudhattuk, hogy neki (is) köszönhetjük Pankotai Lili trágár kifakadását az október 23-i tüntetésen, Áron azért választotta a pécsi gimnazistát, mert szerinte az általa elővezetett „slam” esszenciálisan tartalmazza a korosztálya dühét. Meg az övét is. Mert ő is dühös. Ez mondjuk látszik.
Egyébként mindig is azért akart híres lenni, hogy ezzel más ügyeket tudjon felkarolni. Irigyelte a híres színészeket a segélyszervezetek plakátjain. Közben az aktivista szerint egy diák elsődleges igénye, hogy „megfogalmazza a véleményét”. Szerintünk nem, de ha így lenne, jelentem, ez kapásból siker: az úgynevezett Orbán-rendszerben egy egyszerű diáklány színpadot, mikrofont és tömeget kap, hogy „megfogalmazza a véleményét”, bármilyen retorzió nélkül.