Manhalter Dániel, a DK józsefvárosi és ferencvárosi képviselőjelöltje sem tagadta, hogy hozzá is eljutott a választók felháborodása a budapesti dugók miatt.
„Azzal sem vitatkozik senki, hogy Budapesten hosszabb távon minél több bicajnak, bicajosnak kell lenni, és ki kell szorítani az autósokat” – jelentette ki az ATV Egyenes Beszéd című műsorában Manhalter Dániel, a DK józsefvárosi és ferencvárosi képviselőjelöltje. Hozzátette: ha Prágában meg tudták oldani, Budapesten is elérhető az, hogy minél több biciklis, és kevesebb autós legyen a belvárosban.
Manhalter „régi figura a baloldali pártok hátországában”
Manhalter Dániel „régi figura a baloldali pártok hátországában” – derül ki a Drót.infó írásából. Mint a portál emlékeztet: a HVG februárban arról számolt be a DK józsefvárosi és ferencvárosi képviselőjelöltjével kapcsolatban, hogy
médiatréningek tartására.
A liberális lap szerint „a médiaképzéseket a DK alapítványa szinte kizárólag az RTL és a TV2 két korábbi politikai riportere, Manhalter Dániel és Faix Csaba által létrehozott Prompt Media Hungarytől vagy maguktól az ügynökség egykori alapítóitól rendelte meg”, majd hozzáteszik azt is: „(...) Manhalterrel pedig egyéni vállalkozóként kötöttek tavaly februárban egy 9 millió forintos szerződést, amelynek keretösszegét a járványhelyzet miatt később 8,2 milliósra csökkentették”.
A DK-s politikus sem tagadta, hogy hozzá is eljutott a választók felháborodása
A DK-s politikus sem tagadta az ATV-ben, hogy a választók felháborodása hozzá is eljutott. Mint a műsorban fogalamzott: „engem
A főpolgármester eközben inkább a 2022-es választásra kampányol
Karácsony Gergely főpolgármester hetek óta a vidéket járja, miközben népszerűsége egyre alacsonyabb. Mint arról korábban írtunk, a Századvég közvélemény-kutatása szerint
A jelek szerint azonban a a főpolgármester nem szándékozik változtatni a kijelölt irányon, és a fővárosban közlekedők problémáinak enyhítése helyett egyre több útvonalat lehetetlenít el Budapesten.
A többi között például a Lánchíd lezárása, a Blaha Lujza tér felújításával járó munkálatok, az alsó rakpart „pihenőparttá” alakítása, ráadásul még tovább nehezíti a fővárosi közlekedést, nem beszélve a már sokak által nehezményezett kerékpársávokról.
Nyitókép: MTI/Mónus Márton