Nem akarják Karácsony emberei, hogy kiderüljön, mire folytak el közpénzmilliók

Az óbaloldal rejtegetni próbálja a sötét titkokat Budapest Brand mögött.

Nincsen még kész terv arra, hogyan lehetne tömegközlekedéssel eljutni a XI. kerületi Dobogóra tervezett szuperkórházhoz – derült ki Hoffmann Tamás Magyar Időknek adott nyilatkozatából. A kormánypárti politikus szerint egyelőre csak ötletelés zajlik, hogy megtalálják a leghatékonyabb megoldást.
Nem tudni, hogyan lehet majd tömegközlekedéssel megközelíteni a XI. kerületi Dobogóra tervezett szuperkórházat, egyelőre csak ötletelnek az ügy kapcsán – derült ki Hoffmann Tamás Magyar Időknek adott közleményéből. Újbuda polgármestere hozzátette, hogy a szuperkórházhoz vezető villamos vonal kiépítése sokkal bonyolultabb lehet, mint a mostani, „egyenes vonali” meghosszabbítás – írja a Magyar Idők.
A kórháznak szánt területet alig egy hónapja vette meg a kormány, ám az összesen 4,4 milliárd forintért vásárolt telek az M7-es és az M1-es autópálya mellett fekszik, így jelenleg tömegközlekedéssel megközelíthetetlen. Aaz 1-es villamos vonalának meghosszabbítása az Etele térig, vagyis a Kelenföldi pályaudvarig rég tervbe van véve, de még nem folyik az építkezés. Alternatíva lehetne továbbá a 4-es metró továbbépítése Budaörs irányába, ám erre előreláthatólag nincsen pénz a 2020-ig tartó uniós fejlesztési ciklusban.
A terület földrajzi adottságai miatt a költségek igen magasak lehetnek, akár a 10 milliárd forintot is meghaladhatják – mondta Hoffmann Tamás. Ennek oka, hogy a terület eléréséhez szintkülönbségeket kell áthidalni.