Hiába nyerik az aranyérmeket, az orosz úszók a budapesti vb-n is kirekesztettek! (VIDEÓ)
Nincs himnusz, nem nyilatkozhatnak, be sem tehetik a lábukat a vegyes zónába...
A BKK agglomerációs járataival kapcsolatos szerződések felmondásával rosszul jár mindenki. Többe kerül majd az államnak, többe kerül a fővárosnak és rosszabb lesz az utasoknak.
„Holnap dönt a fővárosi közgyűlés a BKK agglomerációs járataival kapcsolatos szerződések felmondásáról. Sokan kerestek, hisz a legtöbb felmondásra váró szerződésen ott az aláírásom, de az a »szerencsés« helyzet, hogy nincs mit kommentálni: bár ügyes hivatali nyelven, de maga a városvezetés által jegyzett előterjesztés is világosan fogalmaz a saját javaslatuk szörnyű, óriási visszalépést és a szolgáltatások romlását jelentő következményeiről.
Röviden: rosszul jár mindenki, többe kerül majd az államnak, többe kerül a fővárosnak és rosszabb lesz az utasoknak:
(1) ritkább járatok és rosszabb szolgáltatás
(2) párhuzamos járatok a városhatáron a vonalak szétvágása miatt - magyarán több költség, több közpénz
(3) egy évtizedekkel ezelőtt indokoltan integrált szolgáltatási rendszer szétesése, szétszedése (lásd egységes tarifarendszer, FUTÁR, jegyautomaták, menetrendek, stb.)
De beszéljen a hivatalos anyag, a főpolgármester előterjesztése a január 27-i közgyűlésre, 8. melléklet:
»A mostani elővárosi BKK-viszonylatok csak a főváros közigazgatási területét szolgálnák ki, a városhatáron túli szakaszt nem érintenék. Ehhez a viszonylatok jellemző követései is felülvizsgálandóak, mivel a kapacitást a fővárosi szakaszok mértékadó forgalmára szükséges méretezni.«
»Fontos kiemelni, hogy bár elvileg az autóbuszvonalak a városhatáron »elvághatóak«, a gyakorlatban a szolgáltatási színvonal mind ütemesség, mind hálózati lehetőségek tekintetében jelentősen romlani fog a jelenlegi agglomerációs hálózathoz képest mind az agglomerációs települések, mind az érintett kerületek fővárosi lakosai számára. Az agglomerációs vonalhálózat kialakulásának meghatározó történelmi oka az adott települések és a Főváros összeépültségi szintje volt, amely már megkívánta egy integrált közlekedési rendszer létrehozását.«
Forrás.”