Megbukott a fekete Kleopátra

2023. május 05. 06:21

Hatmilliárd dolláros részvényzuhanással és 17 százalékos eladáscsökkenéssel később csendben jegelték a transzlázban szenvedő marketinges zsenit.

2023. május 05. 06:21
null
Deme Dániel
Deme Dániel
Magyar Nemzet

„Ittak már Bud Light »sört«? Nem? Az olyan, mintha a mosogatógépben véletlenül bent felejtett teászacskót áztatnák újra az augusztusban a kocsi csomagtartójában erjesztett Traubisodában. De mivel az amerikaiaknak senki nem szólt, hogy ihatatlan, fogyasztották évekig, mintha az életükről lenne szó. A legnépszerűbb amerikai »sör« volt, amíg az ezt forgalmazó cég hipszter marketingfőnökének, Alissa Heinerscheidnek az a kitűnő ötlete nem támadt, hogy a magát sörnek tettető italt egy magát nőnek tettető fickóval reklámozzák.

Mínusz hatmilliárd dolláros részvényzuhanással és 17 százalékos eladáscsökkenéssel később csendben jegelték a transzlázban szenvedő marketinges zsenit. Meggyőződésem szerint Heinerscheid még mindig nem érti, hogy a sörivó szegmens ­miért nem ünnepli a sörösdobozon ábrázolt tupírozott hajú ötperces TikTok-­influenszercsodát. Ki tudja, talán azóta már egy mezőgazdasági cégnél tervezi a szivárványszínű traktorok népszerűsítését a texasi takarmánytermelők soraiban.

Persze nem ez volt az első olyan eset az utóbbi időben, amikor a fogyasztók orkán erősségű sóhajjal kísérve elutasították a már csapból is folyó úgynevezett woke ­ideológiát. Nézzük csak a Netflix előfizetős internetes filmszolgálat legújabb, szórakoztató történelmi drámának álcázott átnevelő maszlagát, az új Kleopátra-filmet. A történelmi tényeket mint nemkívánatos zavaró tényezőt félretolva Kleopátrát egy fekete bőrű színésznő játssza. Az ilyesmire mondják az angolok: ez sérti az ember intelligenciáját. Kleopátra apja a görög–macedón XII. Ptolemaiosz volt, édesanyja pedig Trifanea Kleopátra, ami úgyszintén viszonylag ritka név volt az ókori fekete lakosság soraiban. De ha már a híres brit ­007-es ügynököt is alakíthatja fekete nő, akkor Kleopátrával ezt miért ne lehetne megtenni, nemde? Még szerencse, hogy ez csak egy irányban működik. Azt várhatják, hogy egy új Nelson Mandela-drámában a főhőst majd egy kínai vagy egy eszkimó színész játssza.”

Transznemű fiúval kezdett reklámozni az amerikai sörmárka, be is zuhantak az eladásaik

A Bud Light Amerika legnagyobb sörmárkája. A termékek eladásai egy hét alatt azonban meredeken zuhanásnak indult - írta meg a Not the Bee. A lap több konkrét adatot is felsorolt ennek alátámasztására. A massachusettsi Braintree Brewhouse, egy hatalmas sportbár a liberális Boston közelében, ahol általában 25-ször több Bud Light palackot szoktak eladni, mint Miller Lightot vagy Coors Lightot, de ezen a héten 80%-kal csökkent a termék iránti kereslet.

 

Nyitókép: Képernyőfotó

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 59 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
NTLLK
2023. május 05. 20:37
Orbán öli a gyerekeinket!!! Május 4, 17.34 óta 249 komment! Egy ezres kommentenként? Nem is rossz!!!
NERbot
2023. május 05. 13:50
Sör helyett pálinkát kell inni, attól lesz szuperokos a hithű orbánista.
Magyar polgár
2023. május 05. 09:22
A Bud Light-ot sörnek nevezni olyan, mint amikor a csupasz csigát ízletes tápláléknak kiáltják ki.
Igazszó
2023. május 05. 08:59
Apró és ritka sikerek, de nem sokra megyünk vele. A deviancia finanszirozása a zsidó pénzhatalomnak aprópénz, amit tőlünk lop el.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!