Elképesztő: józan résztvevőkre költene milliókat a hetente csőddel riogató budapesti városvezetés
A terv totálisan ellentmond a Magyarországon hatályos törvényeknek.
A haladók minden téren igyekeznek megfosztani a nőket a nőiségüktől, és ledegradálni őket.
„Az most teljesen mindegy, hogy mit gondolunk a nőnapról, mert igen, tudjuk, a nőnapot eleve a Rákosi-korszakban tették kötelezővé, a dátumot is szovjet mintára időzítették, plusz a szovjet II. Internacionálé VIII. kongresszusán határoztak arról, hogy nőnapot fognak tartani. Szóval a dolog kicsit munkásmozgalmi alapokon nyugszik, de mivel mélységesen szeretjük és tiszteljük a nőket, ahogy tiszteltük őket régen is, nagyon szívesen adunk ezen a napon virágot nekik. És nem csak azért mert szépek, okosak és mindig jó az illatuk. De mielőtt elragadtatom magam visszatérek az eredeti témánkra.
Szóval, mint ismeretes, a haladók minden téren igyekeznek megfosztani a nőket a nőiségüktől, a női szerepektől, és ledegradálni őket, gondoljunk csak arra, amikor egy magát nőnek valló férfi legyőzi kickboxban a női versenyzőket, vagy amikor egy magát nőnek képzelő férfi kijelenti, hogy ő is szülhet, menstruálhat és bármelyik vécét használhatja. Vajon mit jelent az, hogy valaki nő 2023-ban?
A kérdést nem most fogjuk megválaszolni, a lényeg az, hogy elindult egy nőnapi reklámkampány, amelynek a központi eleme az USA-ban nagyon népszerű Hershe nevű csokimárka, a márka arca pedig egy nő lett idén, aki tulajdonképpen férfi.
Az amerikai jobboldal ezen egy csöppet berágott, és egy hirtelen jött ötlettől vezérelve megalkotta a Jeremy’s Chocolate-ot. A Daily Mire társ-vezérigazgatója, Jeremy Boreing által alapított márka annyira bejött, hogy 300 000 “sima”, »konzervatív« csokit adtak el kevesebb mint két nappal a bevezetése után.”
Nyitókép: Youtube-képernyőfotó
***