„Amire a kritikai attitűd képtelen volt, azt elvégezte a technológiai evolúció: az elmúlt években a lineáris televíziók nézőszámai bezuhantak, a nemrég még meghatározó jelentőségű kereskedelmi tévék műsorai az audiovizuális tartalomfogyasztásnak ma már csak a sokadik lehetőségét képezik. A kultúra üdvére és a nyilvánosság megkönnyebbülésére a mai fiataloknak a televízió meg az annak szórakoztató célú műsoraival összeszervült bulvársajtó ma már nem több, mint az öregedő szüleikkel és nagyszüleikkel együtt kopó, korosztályi jelenségnek tűnő, egyre távolodó boomermédium, melynek celebmutatványosaival, kommersz bohócaival és lelki torzszülötteivel az újabb nemzedékek tagjai már csak alig-alig találkoznak. Bárhogy erőlködik az RTL, a TV2 meg a Viasat, egykori hálás célközönségüket, a fiatal felnőtteket többé nem érik el – maradnak nekik a középkorúak és az idősek meg persze a televíziók örök közönsége: azok az alacsonyan edukált tömegek, akiknek egy streaming-oldalra regisztrálni is megugorhatatlan akadályt jelent, és akik életük során csak színes sztármagazinokat meg áruházak által reklámhulladékként kiszórt heti termékismertetőket olvasnak, s akiknek az internet csakis a Facebookot jelenti névnapi köszöntőkkel és használtruha-börzével. Ebben a közegben még egy régi, mára elsüllyedt világ normái uralkodnak, a műsorkészítők pedig az ezekből épült, és mára meghaladott morált próbálják szolgálni – egyre hatástalanabbul.
A Nagy Ő című, Árpa Attila főszereplésével sugárzott műsor is ezt a csoportot veszi célba, főhőse és castingja pedig meghökkentő módon a kereskedelmi tévéket sújtó generációs válság aligha szándékos metaforája: az RTL egykori kreatív igazgatója, a legendás playboy és sikerember, aki a Mónika Show, a Való Világ meg a Heti Hetes magyarokra szabadításáért felelős,
A TÁPLÁLÉKLÁNC ALSÓ RÉGIÓJÁBAN TÉR VISSZA A KERESKEDELMI TÉVÉZÉS HALÁLTÁNCÁBA: SZEREPLŐKÉNT, MEGFÁRADT, LEGATYÁSODOTT, HATALMÁT ÉS JELENTŐSÉGÉT ELVESZÍTETT, ÖREGEDŐ POZŐRKÉNT BUKKAN FEL ÚJRA,
hogy egy csapatnyi kutyakozmetikust, sminkest, szépségterapeutát, lélekgyógyászt és fitneszmodellt, akiknek az apja lehetne, meggyőzzön arról, hogy pont rájuk vágyik, és hogy ő, a Rossmann drogérialánc reklámarca számukra igenis elérhető. Aligha csoda, hogy a műsor permanans morális önalulmúlás: a magát nárcisztikus szociopataként diagnosztizáló cinikus alfának ezúttal azt kell egy férfi escort szerepében előadnia, hogy a műsor valamennyi szereplőjében ott rejlik a Nagy Szerelem lehetősége, a lányoknak pedig bazsalyogva kell végignézniük, amint rajongásuk tárgya szemük láttára cicázik a riválisaikkal.