Disznóölő késsel ment rabolni, a nyugdíjas házaspár fém felmosónyéllel verte meg
Azt hitte, könnyű dolga lesz. Rosszul hitte.
Rájuk küldtem a Google képkeresőjét, mert szerettem volna megtudni, hol készült a Németh Szilárd által Instagramolt fotó a NER tesztoszteron-aranyalapjáról, a 13 kormányzati alfahímről.
„Rájuk küldtem a Google képkeresőjét, mert szerettem volna megtudni, hol készült a Németh Szilárd által Instagramolt fotó a NER tesztoszteron-aranyalapjáról, a 13 kormányzati alfahímről, akiket halandó állampolgárok még sohasem láttak így együtt, hiszen tömeges előfordulásuk csak egymás fülledt közegében várható, úgymint Tusványos, Várbazár, Karmelita villa. Ez utóbbiban készülhetett a fotó, mert az kizárható, hogy egy múzeumban vagy képzőművészeti kiállításon jöttek volna össze ennyien. Mit is kerestek volna ott? Nem sportesemény, minek mennének oda?
A hosszúnak fűnő folyosó falán nagyméretű festmények és ajtók követik egymást szabályos ritmusban. A képek kereteinek felső szegélye egyvonalban van az ajtók szemöldökfájával, és bár maguk a festmények nem kivehetőek, a fotóról az látszik, hogy a belsőépítész megbízása arra szólt: egyforma méretű festményekkel tagolja az ajtók közötti falfelületet. Ha kiállítás lenne, több lenne a kép, ha magángyűjtemény, akkor nem is nagyon látszódna a fal. Aligha történhetett másképp, csak úgy, hogy az anyagbeszerzőt a dizájner elszalajtotta Baán Lászlóhoz egy collstokkal meg a pontos méretekkel, és négy egyforma nagyságú képet átvitettek a Szépművészeti raktárából a Karmelita folyosójára. Lehet, hogy többet is, de négy látszik. Végül is minek porosodjanak a raktárban, amikor porosodhatnak a folyosón is. Kár nem ér senkit, hiszen állami NER-tulajdon a raktár, a Karmelita villa és a festmények is. Jó nagyok, az a szép.
A csoportkép valami kormányüléshez köthetően állhatott össze, mert benne van mindenki, aki számít, még Rogán Antal is, akit rendszerint elrejtenek.”
Nyitókép: Németh Szilárd Instagram-oldala