Márpedig az,
hogy menstruálni csak nők tudnak, ahogy gyereket szülni is – az nem transzfób álláspont, hanem a legalapvetőbb evidenciák egyike,
amin az sem változtat, ha a progresszió elintézi, hogy a technológiai fejlesztések következtében méhet ültessenek be bárkinek. Ez ugyanis nem a természet adta igazságtalanságok kijavítása lesz, hanem a természet megerőszakolása és az ember rendeltetésének megtagadása.
Az egész LMBTQ-mozgalom évtizedek óta arra törekszik, hogy úgy tolja el a „fóbia” és a „gyűlöletbeszéd” értelmezési keretét, hogy abba beletartozzon bármilyen, rájuk vonatkozó kritika. Ha a tudomány állít olyat, ami nekik nem tetszik, megdolgozzák a tudósokat, akik ettől kezdve nem merik kinyitni a szájukat, és kinyilvánítják, hogy az addigi tudomány érvénytelen volt, mert a tudomány pecsétjét csak az elnyomásra használták fel, és csak az a tudomány érvényes, amit engedélyezett az LMBTQ-mozgalom.
Ez a gondolkodás bármilyen kritikát automatikusan a saját állításai igazolásának vesz, a kritika ugyanis mindig az elnyomás és kirekesztés alattomos megnyilvánulásának van nyilvánítva, így nem kell vele foglalkozni.
Ez tehát a szó legteljesebb értelmében
zárt, intoleráns, merev és dogmatikus gondolkodás, ami emberek egy csoportjából egy kritizálhatatlan, érinthetetlen felső kasztot kreál.
Elvégre ez a mozgalom úgy gondolkodik – kissé hisztériás és paranoiás módon –, hogy a feléjük irányuló kritika (ami egyben máris sértésnek minősül) nem pusztán kritika, hanem egyenesen „dehumanizálja” őket, azaz kétségbe vonja emberségüket és ezzel könnyebben támadhatóvá teszi őket – mivel a kritika az „identitásukba” gázol. Ez a manipulatív érvelés effektíve ellehetetleníti a kritikát. (Mindez az LMBTQ-mozgalom szellemi muníciót adó – mily ironikus – „kritikai elméletek” módszertana is egyben a saját kritikái irányába.)
S akkor gondolkodjunk el egy pillanatra, hogy mi történne, ha ugyanilyen módon törvényileg érinthetetlenné és kritizálhatatlanná tennénk – persze az emberi jogokra, a tiszteletre és toleranciára hivatkozva – a heteroszexuálisokat, a keresztényeket, az európaiakat, fehéreket – és így tovább. Mi történne, ha egy keresztény azzal jönne, hogy a kereszténység neki nem „csak” a vallása, hanem egyenesen az identitása (és miért is ne mondhatna ilyet?), így
aki kétségbe vonja a kereszténység tanítását és igazságát, az krisztofób, amit büntetni kell?