Na, a skribler találkozott az úgynevezett valósággal

Pedig ő elvárta volna, hogy a nyugatról importált antiszemitizmust kétpofára zabáló és visszaböfögő progresszívék legújabb üdvöskéjét rajongja az illető asszonyság.

Ha nincs egy széles spektrumú, jól kialakított közösséged, ahol civilként könnyebben elérsz egy csomó ismeretlen embert, akkor bizony a saját kapcsolati hálódat kell személyesen megkeresned.
„2017-ben végül e sorok szerzője is kipróbálhatta a közösségi finanszírozást egy adománygyűjtési kampány keretében. Történt ugyanis, hogy találtunk egy szuperpozitív ökofilmet olyan környezetvédőkről, akik nem a világvégét várják, hanem cselekednek. (A filmes stáb nem mellesleg erre a mozira szintén közösségi finanszírozásban gyűjtötte össze a pénzt.) Csakhogy a francia forgalmazó a szokott jogdíj húszszorosát (1200 eurót) kérte. Ezért alakítottunk egy 4 fős projektcsapatot, és elmentünk a NIOK-hoz, hogy előadjuk az ötletünket. Az első hidegzuhany itt ért, amikor az aktív 2500 követős Facebook-oldalunkra azt mondták, hogy ez alapján és a saját kapcsolatainkból kb. 250 ezer forintot tudunk várhatóan majd összegyűjteni.
Fel volt adva a lecke, de végül papíron összeraktunk egy olyan tervet, amire rábólintottak és regisztrálhattunk az adjukossze.hu oldalon. 30 nap alatt akartunk 500 ezer forintot összegyűjteni, de a kitűzött időre alig jártunk a pénz felénél… Szerencsére lehetett hosszabbítani, és azóta már túl vagyok az 50. vetítésen is, aminek köszönhetően számtalan zöld közösség nyert inspirációt a változáshoz kies hazánkban és 3 új Ökofilmklub is elindult. Számomra a legfontosabb tapasztalat az volt, hogy az adomány- vagy szponzorgyűjtő kampány kőkemény, napi 8 órás munka, és nem megy magától. A másik ijesztő tapasztalat az volt, hogy egy előkészítetlen kampány kísértetiesen hasonlít egy MLM karrier kezdetéhez.
Ha nincs egy széles spektrumú, jól kialakított közösséged, ahol civilként / médiumként könnyebben elérsz egy csomó ismeretlen embert, akkor bizony a saját kapcsolati hálódat kell személyesen megkeresned, hogy támogassák a szerinted szuper kezdeményezést / vállalkozásod.”