Újabb 125 ezer diák kap laptopot
A tanulói laptopok mellett intézményi eszközök is érkeznek az iskolákba.
Tudták, ezt választották, de ezért feldobták az órarendet a Facebookra, hadd szörnyülködjenek a népek, mennyit szenved az a kicsiny.
„Arról nem szól a fáma, hogy ez nem egy normál általános iskolai osztály. Az a szülő, aki ezt az iskolát választotta, tudta, hogy már másodikban két nyelvet fog tanulni a gyereke. De legyünk tisztában vele, hogy ez nem kötelező, nem írja elő a kerettanterv. A korai nyelvoktatást szülői nyomásra vezetik be az iskolák sok esetben, mondjuk úgy, a piaci igényeket kielégítendő. Innentől kezdve ez pont 4 órával több, mint amit egy »normál«, az idegennyelvet harmadikban bevezető iskolában látnánk. A fotón bemutatott órarendben a reggeli, önállónak nevezett foglalkozások is nyilván a helyi módszertannak a részei, ezt sem írja elő a kerettanterv, más iskolákban nincs ilyen, márpedig ez pont 5 óra többlettel jár.
Vajon nem tudták ezt a szülők, akik ide íratták a gyereküket? Hogy itt extra terhelést kap majd a szemük fénye? Dehogynem tudták, hiszen ettől reméltek behozhatatlan versenyelőnyt. Lelkük rajta, amint látható, erre is lehetőséget ad az agyonkritizált oktatási rendszer. Tudták, ezt választották, de ezért feldobták az órarendet a Facebookra, hadd szörnyülködjenek a népek, mennyit szenved az a kicsiny.
Öntsünk tiszta vizet a fake news poharába. A számok úgy állnak, hogy egy normál, nem tagozatos általános iskolában 26-27 órát ír elő a kerettanterv második osztályban. Hogy ebből 33 óra lett? Az bizony a szülők választása volt. Rajtuk, meg ezt az órarendet összeállító pedagógusokon kívül senki másnak nincsen felelőssége abban, hogy ezt teszik a gyerekekkel.”