„DTK – „A dolgozó anya”
D. Tóth Kriszta mindig is jól vigyázott karakterére, amikor bele is csúszott egy-egy politikai ügybe, eltűnt kis időre, majd új projekttel állt elő. Pályafutása kívülről transzparensnek tűnhet, ő a híradósból lett talk show host, aki politikai okokból a köztévétől távozva irányítja a WMN oldalát. Így lett DTK, egyszerre vezető, feleség és anya. A dolgozó, konzervatív családmodellben hívő nők ezért tudnak vele azonosulni. Más kérdés persze, mi van a felszín alatt, de a különböző Instagram-kihívásokkal és hirdetésekkel úgy operál, hogy mutat is személyeset, meg nem is. Így a felmerülő kérdést már el is halványítja a szerepért feláldozott tartalom.
Szentesi Éva – „A Hős Áldozat”
Ha valaki kétszer is méhnyakrákos lesz, abból kétszer is kigyógyul, de a betegsége miatt elveszít éveket, a méhét és abba vetett reményét, hogy valaha is lesz kiegyensúlyozott párkapcsolata: ő a rák áldozata, még akkor is, ha túlélte azt. Mindez azonban nem jogosít fel senkit arra, hogy ebből alattomos politikai tőkét kovácsoljon, mivel nagyon jól tudja, hogy az átélt traumái miatt ízléstelen lenne őt támadni. A Hős Áldozat az, aki hangosan lázadhat, mint egy tizenéves, de úgy szidhatja az egészségügyet, mint egy feketeöves nyugdíjas – lényegében minden lázadó, szenvedő, az életben csalódott és magában soha semmi hibát nem kereső fiatal, középkorú, idős könnyen kapcsolódik hozzá. Ha pedig túlmegy egy határon, azt neki meg kell bocsájtani, hiszen mégiscsak: olyan poklot élt át, amit soha, senki, semmikor.