A mutogatott élet, a mesterkélt mosolyok és a kényszeresen lezser pózok paradox módon szüntelenül arra utalnak, ami nincs megmutatva, ami mindig csak homályban marad, és ezen kívül semmi másra. Őrjítő, de a felszín csillogása csak a beláthatatlan, jelentésteli mélységekről tesz tanúságot. Taktikus, hovatovább körülményes gátlástalansággal feltárulkozunk, de ez csupán az életünkből úgy-ahogy elleplezett rossz tudatát élesíti bennünk.
Válaszul persze fokozzuk tisztasági tébolyunkat, még mániákusabban igyekszünk lecsalni magunkról a boldogtalanságot, még dühödtebben próbáljuk kiemelni hétköznapi, casual tündökletességünket. Az eltagadás ösztönétől vezérelve a végtelenségig szaporítjuk világiságunk audiovizuális bizonyítékait.
Beyoncé giccses kismamafotói azért válthattak ki világszerte ekkora szenvedélyeket, mert a tisztaság utópiájába engednek betekintést, amelyet a közember szegényes eszközeivel hiába is próbál megvalósítani. A Beyoncé-féle tökéletes aszepszis, a romlatlan létezés víziója lenyűgözi őt, a lájkgombot nyomogatva igyekszik átcsenni belőle valamit, valami makulátlant az ő menthetetlenül szutykos életébe. Nem érti meg, hogy Beyoncé tisztaságát kizárólag az teszi lehetővé, hogy nem létezik a szó igazi, mondjuk így, erikai értelmében. Beyoncé nem több pixelek közömbös halmazánál, melyet különböző szempontok szerint időről-időre átrendeznek, átcsoportosítanak. Beyoncé mint popdíva, Beyoncé mint reklámarc, Beyoncé mint politikai aktivista és most Beyoncé mint anya − egyik sem jelent többet a másiknál, a felületek nem tagozódnak bele semmilyen reális emberi történetbe, nincs köztük más összefüggés, mint a programozási nyelv, mely előhívta őket.
Ahogy egy virtuális terhesség káprázatába révedünk ahelyett, hogy tartanánk az ajtót, míg Erika a koszlott szatyraival meg a vásott gyerekeivel benyomakodik a lépcsőházba, úgy áldozzuk fel töredékes és elszabott és elfuserált életünket a fantazmagórikus tisztaság oltárán.