Ania Ahlborn: Vértestvérek – A családodat nem választhatod meg

2016. december 13. 08:38

A generációkra visszamenőleg pszichopata Morrow család tagjai a lakott területektől távol, zavartalan, idillikus tébolyban tengetik mindennapjaikat.

2016. december 13. 08:38
Nemes András
Geekz

A számunkra természetesnek vélt dolgok Michael számára csodáknak minősülnek: egy parkolóban talált, másnak szóló, szakadt képeslapot kincsként őrizget, mikor először mehet moziba (Kubrick Ragyogását nézik), szinte révületbe esik, a zene teszi időlegesen elviselhetővé valóságát, David Bowie és a The Cure a messiásai, a távoli, sosem látott New York az áhított kánaán, a képregényrajzolás gyógyír a sebeire. Ahlborn a 80-as évek elejére helyezi a cselekményt, ezzel is támogatva a slasher-hangulatot (szóba kerül többek között A texasi láncfűrészes mészárlás és Az élőhalottak éjszakája is), a popkulturális utalásokat azonban sikerül tökéletesen integrálnia a cselekménybe, nem érzünk izzadtságszagot, fel sem merül, hogy a horrorrajongók kiszolgálása, vagy tét nélküli, modernkedő idézgetés lenne a célja.

Míg a hazánkban szintén a közelmúltban bemutatkozó Nick Cutter természetfeletti, ősi borzalmakkal (Mélység), vagy egy megfoghatatlan, legyűrhetetlen, viszolyogtató kórral (A falka) riogat, Ania Ahlborn a cicomázatlan realitást szabadítja ránk, az emberi elme irtózatos vermében vájkál, sárból, húsból, verejtékből építkezik, csontszilánkokkal karcolja agyunkba förtelmes látomásait.

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!