„Most, hogy megy az olimpia, láthatjuk, milyen drámai módon fejlődnek a játékok a közösségi média korában, és még mindig hosszú út áll előttük. A múltban bekapcsoltuk valamelyik nagy tévécsatornát, például a BBC-t, ITV-t vagy az NBC-t. Most viszont már egyre kevésbé, mert mind többen nézik telefonon. A trend megállíthatatlan, amit a Twitter friss bejelentése is szemléltet: Premier League összefoglalókat fog sugározni.
Már tapasztaljuk, hogy a közvetítőket mennyire foglalkoztatja az olimpia jelenléte a közösségi médiában – a BBC például Twitter-folyamában ad összefoglalókat. A Snapchat is beszállt: a felhasználók élőben posztolhatnak személyes élményeikről. Hét márka támogatja, a játékokról szóló klipek között hirdetnek. Az olimpia hivatalos közvetítőpartnere, az NBC pedig a Buzzfeed-et használja, rövid klipeket és háttéranyagokat ad az appon két hétig elérhető csatornán.