Gyorsan kiderült: Trump tud engedni, ha kell, és mindig van B-terve
Bár a mainstream sajtó holmi diktátorként mutatja be a megválasztott elnököt, a Gaetz-ügy megmutatta, gyorsan képes korrigálni.
A következő olimpiáról már nemcsak tévén lesznek élő közvetítések.
„Most, hogy megy az olimpia, láthatjuk, milyen drámai módon fejlődnek a játékok a közösségi média korában, és még mindig hosszú út áll előttük. A múltban bekapcsoltuk valamelyik nagy tévécsatornát, például a BBC-t, ITV-t vagy az NBC-t. Most viszont már egyre kevésbé, mert mind többen nézik telefonon. A trend megállíthatatlan, amit a Twitter friss bejelentése is szemléltet: Premier League összefoglalókat fog sugározni.
Már tapasztaljuk, hogy a közvetítőket mennyire foglalkoztatja az olimpia jelenléte a közösségi médiában – a BBC például Twitter-folyamában ad összefoglalókat. A Snapchat is beszállt: a felhasználók élőben posztolhatnak személyes élményeikről. Hét márka támogatja, a játékokról szóló klipek között hirdetnek. Az olimpia hivatalos közvetítőpartnere, az NBC pedig a Buzzfeed-et használja, rövid klipeket és háttéranyagokat ad az appon két hétig elérhető csatornán.
Egyértelmű, hogy alapvető változás történt a fogyasztásban: hosszú videók helyett rövideket nézünk online. 2015 végén az összes video-lejátszás 46 százaléka mobileszközökhöz kapcsolódott, az okostelefonon nézett videók 69 százaléka pedig rövidebb volt 10 percnél. Egyes sportrajongók változatlanul élő közvetítéseket néznek, a rövidebb videók viszont sokkal nagyobb közönséghez jutnak el.
Az olimpiai összefoglalók speciálisan erre a rövid formára fókuszálnak, amihez a Twitter a legtermészetesebb fórum.
A közösségi média eddig is hatékonyan sugározta az összefoglalókat, a következő lépés viszont a jövő játékainak streamelése lesz. A BAMTech felvásárlásával a Disney már be is fektetett ezen a területen.
Nem nehéz elképzelni, hogyan nézzük majd a 2018-as téli olimpiát. Legbiztosabb fogadás, hogy ott, ahol a fogyasztók akarják, azaz nemcsak tévén.”