Persze, mindig is volt egy elvi határ. Ez ugyanaz, mint hogy dohánycégnek nem csinálok kampányt, mert ártalmasnak tartom a cigit. Csak mindig érdemes gondolkodni, hogy a konkrét esetben mi a cél. Szerintem belefér a magyar filmek marketingjén dolgozni, mert mindannyiunk érdeke, hogy jó filmek szülessenek, és azok eljussanak az emberekhez. Ez nem politikai vagy ideológiai kérdés, ahogy az se, hogy legyen-e jó a magyar foci. Persze, hogy legyen jó, hajrá, magyarok! Csak az a gond, hogy mindig a politika csapdájába lépünk, így pedig nagyon nehéz normálisnak maradni. Ha Alföldi Róbert, Kovács Ákos, Szörényi Levente vagy Schilling Árpád munkásságát figyelem, nem érdekel, milyen ideológia követőjének számítanak. A művészi teljesítmény érdekel, és az a hatás, amit ki tudnak váltani.
És ha nem erkölcsi, hanem tisztán marketinges szemmel nézed, milyennek találod az elmúlt évek kormányzati propagandáját?