Tarifa

2015. december 09. 08:39

Igen, lejárt a hűségidőm. Nagyot sóhajtottam, tudtam, mi vár rám. Először online próbálkoztam. Nem volt komoly próbálkozás. Nekem még soha a büdös életben nem sikerült elintéznem semmit hazai online ügyfélszolgálaton.

2015. december 09. 08:39
Uj Péter
Népszabadság

A telefonos ügyfélszolgálat géphangjának a világ legidegesítőbben beszélő nőjét kérték fel. Mézes-mázosan énekel, mintha egy kissé már leépült dadus beszélne a fogyatékos óvodásnak. Ha ezt kívánom, nyomjam meg az akárhányas gombot, ha azt kívánom, nyomjam a valahányast, ha emezt kívánom... Tudod mit kívánok, köcsög? És akkor: adja meg nyolcjegyű ügyfélazonosítóját, töttörö, PIN kódját (azt nem tudom, hahó!), vagy – most figyelj! – tizennégy jegyű ügyfélkódját.

T.I.Z.E.N.N.É.G.Y.J.E.G.Y.Ű. Ezek megőrültek. Szórakoznak velem. Van nekem NEVEM, baszki, mi az úristenért kell nyolcjegyű, ötjegyű és tizennégy jegyű számmal azonosítani? Fél nap alatt elvergődök egy élő telefonos ügyfélszolgálatosig. Azonosít. Mondom a nevem meg egy számot a számláról. Oké, én vagyok. (Most ez mennyivel biztonságosabb, drága paranoid rendszergazda barátom, mint a nem tudom hány jegyű szarjaid kis- és nagybetűkkel?)

Kérdés: milyen tarifacsomagban vagyok? Tarifacsomag! Na, ennél már nem lesz szebb szó. Hát honnan az anyámból tudnám, hogy melyikben vagyok? Nem vagyok egyikben sem, itthon vagyok.

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 54 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
puszika
2015. december 09. 13:26
Neked még nem sikerült? Akkor buta vagy fiam!!
DrPepper
2015. december 09. 12:13
Egyszer velem megtörtént, hogy egy biztosítóváltási gubanc kapcsán az egyik diszpécser rajtam, az ügyfélen keresztül üzent a másik biztosítótársaságnak, hogy mondanám meg neki én, valószínűleg az XYZ kód lett hibásan beütve, ugyanis a két társaság egymással hivatalosan nem kommunikál.
hátakkor
2015. december 09. 11:22
Minden ügyfélszolgálat, de főleg a telefonos az elhárítás maximalizálására épül.
gwrf
2015. december 09. 11:12
nekem a bankom a kedvencem. Azt mondja, "ha van x jegyű azonosító kódja, adja meg, ha nincs, várjon a kezelőre" Namost mindkét esetet kipróbáltam. Mindkét eset úgy végződik, hogy felveszi egy nő, és elkéri a személyes adataimat.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!