„- Azt is mondta az ominózus Skylight-bibliakoktélon, hogy akinek áldást adott az Isten, annak ott is lehet aratni, ahol nem vetett. Ezt úgy fordították le, hogy Ön szerint munka nélkül is lehet közpénzt keresni.
- Ez egy újszövetségi példabeszéd. A gazda tálentumokat, ezad a szolgáinak és amikor visszatér felrója az egyiküknek, hogy csak egy van neki, amit eredetileg kapott. Tehát nem végezte jól a dolgát, nem fialtatta. Jézus azt mondja, hogy a jó gazda ott is arat, ahol nem vetett. Ezt az én esetemben úgy kell érteni, hogy az első ügyfeleinket leszámítva mi nem házaltunk munkáért senkinél. A hazai és külföldi nagyvállalatok egymásnak ajánlanak bennünket kézről-kézre, a mostani nyolcvan ügyfelünkből hetvenvalahány így talált meg minket. Tehát így aratunk ott, ahol nem vetettünk. És nem úgy, ahogy a 444-nél kigondolták, miszerint tolvajok vagyunk.
- Ilyen kapcsolatrendszerrel és vastagon lekrelikálisozva hogyan tud érvényesülni a nem állami piacon? Mert ha jól láttam, elég szép ügyfélkörrel büszkélkedhet. Én 1998 óta dolgozom polgári-jobber elhajlónak bélyegzett médiumoknál, és elmondhatom: mindegyik lapnál, tévénél ritkább volt a piaci hirdető, mint a napfogyatkozás.
- Minden ügyfélnek szüksége van médiafelületekre és bízom benne, hogy az az ügynökség, aki megkülönbözteti a különféle világnézetű fogyasztókat, előbb-utóbb magát teszi tönkre. Ettől még igaz, hogy a részrehajlás létezik, elég csak felütni két hasonló profilú és népszerűségű portált, vagy lapot az úgymond jobb- és baloldalról. Szemmel látható, hogy az egyik tele van hirdetéssel, a másikban alig találunk.
- Amit mond, azt is jelenti, hogy számos nagyvállalat és a legtöbb multicég lenézi, lebecsüli a jobboldali szavazókat?
- A multivilág egy nagyon nehéz terep. A legtöbbször nem is Budapesten, hanem Brüsszelben, Londonban, Antwerpenben döntik el, hogy mi kell a magyar reklámfogyasztónak. Ez egy multikulturális világ, tele internacionalista felfogással, amely köztudomásúlag nem barátja a patrióta, helyi érdekek érvényesülésének. Ezért is vagyunk büszkék rá, hogy ezen a nagyon nehéz terepen multicégeket is az ügyfeleink között tudhatunk. Ráadásul úgy, hogy mi csak akkor vállaljuk el a megbízást, ha elfogadják, hogy a hazai terephez mi értünk és mi csinálhatjuk a kommunikációs stratégiát, nem kintről próbálnak ránk erőltetni nem működő ötleteket. A mi ügyfeleink már megértették, hogy aki ideológiai szempontokat érvényesít, az megrendelőt fog veszteni.”