- Ilyen kapcsolatrendszerrel és vastagon lekrelikálisozva hogyan tud érvényesülni a nem állami piacon? Mert ha jól láttam, elég szép ügyfélkörrel büszkélkedhet. Én 1998 óta dolgozom polgári-jobber elhajlónak bélyegzett médiumoknál, és elmondhatom: mindegyik lapnál, tévénél ritkább volt a piaci hirdető, mint a napfogyatkozás.
- Minden ügyfélnek szüksége van médiafelületekre és bízom benne, hogy az az ügynökség, aki megkülönbözteti a különféle világnézetű fogyasztókat, előbb-utóbb magát teszi tönkre. Ettől még igaz, hogy a részrehajlás létezik, elég csak felütni két hasonló profilú és népszerűségű portált, vagy lapot az úgymond jobb- és baloldalról. Szemmel látható, hogy az egyik tele van hirdetéssel, a másikban alig találunk.
- Amit mond, azt is jelenti, hogy számos nagyvállalat és a legtöbb multicég lenézi, lebecsüli a jobboldali szavazókat?