Nem lopás, nem ámítás

2015. október 07. 16:05

A részrehajlás létezik, elég csak felütni két hasonló profilú és népszerűségű portált, vagy lapot az úgymond jobb- és baloldalról. Szemmel látható, hogy az egyik tele van hirdetéssel, a másikban alig találunk. Interjú.

2015. október 07. 16:05
Kuna Tibor
Pesti Srácok

- Azt is mondta az ominózus Skylight-bibliakoktélon, hogy akinek áldást adott az Isten, annak ott is lehet aratni, ahol nem vetett. Ezt úgy fordították le, hogy Ön szerint munka nélkül is lehet közpénzt keresni.

- Ez egy újszövetségi példabeszéd. A gazda tálentumokat, ezad a szolgáinak és amikor visszatér felrója az egyiküknek, hogy csak egy van neki, amit eredetileg kapott. Tehát nem végezte jól a dolgát, nem fialtatta. Jézus azt mondja, hogy a jó gazda ott is arat, ahol nem vetett. Ezt az én esetemben úgy kell érteni, hogy az első ügyfeleinket leszámítva mi nem házaltunk munkáért senkinél. A hazai és külföldi nagyvállalatok egymásnak ajánlanak bennünket kézről-kézre, a mostani nyolcvan ügyfelünkből hetvenvalahány így talált meg minket. Tehát így aratunk ott, ahol nem vetettünk. És nem úgy, ahogy a 444-nél kigondolták, miszerint tolvajok vagyunk.

- Ilyen kapcsolatrendszerrel és vastagon lekrelikálisozva hogyan tud érvényesülni a nem állami piacon? Mert ha jól láttam, elég szép ügyfélkörrel büszkélkedhet. Én 1998 óta dolgozom polgári-jobber elhajlónak bélyegzett médiumoknál, és elmondhatom: mindegyik lapnál, tévénél ritkább volt a piaci hirdető, mint a napfogyatkozás.

- Minden ügyfélnek szüksége van médiafelületekre és bízom benne, hogy az az ügynökség, aki megkülönbözteti a különféle világnézetű fogyasztókat, előbb-utóbb magát teszi tönkre. Ettől még igaz, hogy a részrehajlás létezik, elég csak felütni két hasonló profilú és népszerűségű portált, vagy lapot az úgymond jobb- és baloldalról. Szemmel látható, hogy az egyik tele van hirdetéssel, a másikban alig találunk.

- Amit mond, azt is jelenti, hogy számos nagyvállalat és a legtöbb multicég lenézi, lebecsüli a jobboldali szavazókat?

- A multivilág egy nagyon nehéz terep. A legtöbbször nem is Budapesten, hanem Brüsszelben, Londonban, Antwerpenben döntik el, hogy mi kell a magyar reklámfogyasztónak. Ez egy multikulturális világ, tele internacionalista felfogással, amely köztudomásúlag nem barátja a patrióta, helyi érdekek érvényesülésének. Ezért is vagyunk büszkék rá, hogy ezen a nagyon nehéz terepen multicégeket is az ügyfeleink között tudhatunk. Ráadásul úgy, hogy mi csak akkor vállaljuk el a megbízást, ha elfogadják, hogy a hazai terephez mi értünk és mi csinálhatjuk a kommunikációs stratégiát, nem kintről próbálnak ránk erőltetni nem működő ötleteket. A mi ügyfeleink már megértették, hogy aki ideológiai szempontokat érvényesít, az megrendelőt fog veszteni.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 21 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Apáczai
2015. október 15. 20:01
Ez nem igaz, mert csak a médiacégeket lehet így felhízlalni.
Lolka-Bolka
2015. október 15. 20:00
mit gondolsz magadrol te senki , te egy rohadt kirekeszto naci vagy
Pinter68
2015. október 15. 19:59
"A baloldali médiát senkik nem vásárolják, ..." Ez milyen szép önvallomás. Ritkán találkozni itt olyan jobboldali szavazóval, aki nyíltan bevallja magáról, hogy egy senki. Gratulálok az őszinte szembenézéshez. Lol
Morgen
2015. október 15. 19:58
Sehol sem vagyok hajlandó reklámot nézni, olvasni. Kidobom az "Ön nyert" című szir-szarokat és egyetlen ügynököt sem engedek be az udvarba sem. Felőlem minden reklám-cég csődbe mehetne. Jelszó: Ami jó, azt nem kell reklámozni.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!