Zelenszkij kéme, aki magyar emberek milliót patkányozta le és megfenyegette Magyarország miniszterelnökét

Magyar Péternek és Karácsony Gergelynek azonnal nyilatkoznia kell.

Szajkózni, lenyomni eredményesen és hosszú távon talán sosem lehetett. Interjú.
„Egyre nehezebb a fogyasztók torkán bármit lenyomni, ezért olyan kommunikációs megoldásokat kell kitalálni, amelyek érdeklik az embereket – szól a lépten-nyomon szajkózott aktuális axióma. Mi érdekli ma az embereket? Mivel lehet őket a leginkább megfogni? Hasznossággal? Szórakoztatással? Esetleg továbbra is szép, »mély értelmű« márkaüzenetekkel?
Szajkózni, lenyomni eredményesen és hosszú távon talán sosem lehetett. A DDB brief formátumának címe: »Behavioural change«. Feladata, hogy koncepcióalkotás stratégiai fázisának végeredményéül valamilyen emberi viselkedésre, magatartásra ható vagy azt akár megváltoztatni is képes megoldás szülessen. Amennyiben a kommunikáció ezt el tudja érni, úgy rögzíti a fogyasztó fejében a mondanivalónkat, melyet egy »szép, mély értelmű üzenet« soha. Ezt jól illusztráló, kedvenc példám a DDB által a Volkswagennek készített Fun Theory Award kampánysorozat egyik része, a Speed Camera Lottery, melyben azok között, akik egy traffipax előtt elhaladva betartották a sebességkorlátozást, kisorsolták a sebességet túllépő autóvezetők által befizetett büntetések összegét.
Az egyre gyorsuló ütemben sorjázó technológiai újítások közül szerinted melyik hatott a leginkább a professzionális kommunikációs tevékenységre, illetve konkrétabban a te munkádra?
Annak köszönhetően, hogy mindig kéznél van, hogy személyes és ezáltal pontosan mérhető és targetálható, a közösségi funckionalitással átitatott mobiltechnológia mindent áthat, és a következő években is jellemzően meghatározó marad.
A csapatomban két éve kezdtünk el egy olyan irányon dolgozni, ami a keresztségben a phygital nevet kapta. Ezek az ötletek hidat építenek a digitális és fizikai térben létező világok között, ezáltal olyan márkaélményt nyújtanak, amely az embereket természetes közegükben és módon érik el. Ekkor a leginkább nyitottak a befogadásra és részvételre.”