„Az igaz, hogy valójában már az Indexnél kigondoltátok, hogy a jövőben csináltok valami hasonlót?
Ez így természetesen nem igaz, de azon már gondolkodtunk több éve, hogy hogyan lehetne Magyarországon egy nagyon újszerű, nagyon menő, kevésbé a saját established-jellegével küzdő kiadványt csinálni. Az Indexnél a gondolkodás még a megújulás lehetséges irányairól szólt, utána pedig jó ideig elméleti koncepcionálás és tárgyalások zajlottak. Amikor végül létrejött a 444, természetes volt, hogy Péterrel [Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője - a szerk.] együtt csináljuk.
Volt valami minta, amit szerettetek volna a magyar piacra adaptálni?
Elemek voltak. A Gawkert és a Huffington Postot szoktuk mondani, mindkettő tudott olyat mutatni, amivel meghaladta a hagyományos digitális médiát. Mi ezekhez a mintákhoz társítottunk olyan elemeket, amelyekről úgy gondoltuk, hogy Magyarországon és ezzel a csapattal jobban működnének. (…)
Van olyan tartalmi elem, ami szerinted a 444-ből hiányzik?
Nem tematika, hanem típus hiányzik. Jelenleg egy általános közéleti tartalomfolyam vagyunk, de tervezünk számos, az Eurológushoz hasonló szatelitoldalt indítani, ami egy hagyományos rovatnál is sokkal szűkebben szólna egy adott területről. Nemsokára láthatóak lesznek és nem feltétlenül stábnövekedéssel fogjuk megoldani.”