Azt magyarázzátok el nekem, hogy van az, hogy valakiről minden kikerülő információt meghamisítanak

Ha ezt nem tudjátok elmagyarázni, akkor azt mondjátok meg, hogy miként akadhat olyan nagykorú, cselekvőképes ember, aki mindezt elhiszi.

Az elejétől az volt az elképzelésem, és ez meg is valósult, hogy a Mikroszínpad ne egyfajta játszási stílusnak legyen a helye. Interjú.
„És ez megéri anyagilag? Jönnek a nézők a Nagymező utcába független előadásokat nézni?
Nincs nagy varázslat, úgy működik, hogy a jegybevételek kilencven százalékát átadjuk a produkciónak, a fennmaradó tíz százalék pont arra elég, hogy a játszás technikai költségét fedezzük, a társasági adóval kiegészítve, ami az adott előadásra elszámolható. Ezért is fontos, hogy ezek az előadások jó házzal menjenek, ami szerencsére eddig meg is valósult. Ami pedig nem ment jól, - ez az együttműködés lényege is, mert az egyikünknek sem éri meg - az kikerül a repertoárból. Így kialakul egy olyan stabil műsor, ami tükrözi a közönség igényét, ízlését.
Eltelt egy év a Mikroszínpad művészeti vezetői székében. Hogyan értékelné az elmúlt időszakot?
Ugyancsak munkás év volt. Azt láttam és látom a legnagyobb kihívásnak, hogy egy teljesen más közönséget kell megszólítanunk. A másik nagy feladat, a Mikroszínpad elavult infrastruktúrájának átalakítása. A színpadon is alakítani kell, hiszen annyira kicsi a mélysége, hogy szinte csak síkban lehet rajta játszani. Az elejétől az volt az elképzelésem, és ez meg is valósult, hogy ne egyfajta játszási stílusnak legyen a helye, a humor műfaja, amit mi csinálunk, pedig a Thália több színpadán is megjelenjen. Mogács Dániel estje például most az Arizona Stúdióban látható, vagy a nagyszínpadon hamarosan bemutatjuk Benedek Miklós rendezésében a Bombaüzlet című kabarétörténeti áttekintést.
Teljesen kicserélődött a nézőközönség vagy sikerült megtartani a Sas-kabaré rajongói közül is párat?
Jelentős változások vannak, de például a Rádiókabarénak is kialakult közönség bázisa van, akik kíváncsiak az új dolgokra, és ugyanolyan jót nevetnek a régi iskolához tartozó tréfákon is. Ez sem ördöglakat, a legfontosabb a móka-tényező, a lényeg, hogy megnevettesse őket, amit látnak.”