De van, aki úgy érzi, hogy ez rossz. Hogy ez idegesítő. Mármint az, hogy »mindenhonnan a slam folyik«, ami nem hogy hazugság, de még csak nem is igaz. Aki azt írja, hogy nem tudja kikerülni a slamet, az sem mond igazat, mert hát hogyne lehetne már kikerülni? Sokat spammelsz? Ömleszted rám a szart, ami ráadásul nem is érdekel (a szar is lehet érdekes)? Úgy hide-ollak, hogy füstölsz, édesapa, azt’ jó napot kívánok! Ami engem nem érdekel, arra nem kattintok, azt nem olvasom, nem nézem. Ha elém akarják tolni, akkor arrébb tolom – és nincs harag.
Aztán van, aki úgy érzi, hogy a slammerek a költészet úgynevezett megváltóiként határozzák meg magukat – én viszont egyetlen ilyen slammert sem ismerek. És azok a slammerek sem ismernek ilyet szerintem, akiket én ismerek.
Mások úgy hiszik, éppen a slamtől kellene megmenteni a költészetet – de ők szerintem még soha nem jártak egyetlen ilyen eseményen sem, máskülönben nem gondolnák, amit gondolnak, nem hinnék, amit hisznek. Máskülönben látnák, hogy ez mindenkinek jó. Jó a költőnek (vannak közöttünk ilyenek is) és a slammernek, aki szeret közönség előtt szöveget mondani. Szeret hatást kiváltani, a hülye exhibicionistája, mi? És jó a közönségnek, mert élőben hallhat kortárs szövegeket. Lehet, hogy eddig is hallhatott volna, lehet, hogy hallott is. Nem tudom. Nem érdekel. A lényeg, hogy most hallhat.”