Eladó az a lakás, amelyet titkos rajongójától kapott a híres magyar színésznő
A neves gyáros, Zsolnay Vilmos fiával élt itt az ünnepelt díva.
A Hungaria sorozatán kicsit meghasonlottam: szépnek szép, és a márka prémium pozicionálását tükröző a Nánási Pál stúdiója által fotózott sorozat, viszont valamiért klisés/déja vu a hatása.
„Most pedig két nagy hazai gyártó is úgy döntött, hogy közvetlenül szólítja meg a fiatalokat, és fogyasztási alkalmakat mutat be nekik. A Hungaria sorozatán kicsit meghasonlottam: szépnek szép, és a márka prémium (upper mainstream?) pozicionálását tükröző a Nánási Pál stúdiója által fotózott sorozat, viszont valamiért klisés/déja vu a hatása. (Nekem személyes érintettségem okán pl. pár éves Peroni kampányokat idéz.) Ráadásul úgy általában is egy pár éve lejártnak tűnő »trendi, AB státuszú, 18-29 éves fiatal fogyasztókra lövünk« briefet sugall. Annak idején ezt kb. három tényező hajtotta: mindenki meg volt győződve róla, hogy ennek a rétegnek van pénze, hogy ők nyitottak a trendekre és az újdonságokra, valamint velük tudtak a legkönnyebben azonosulni az egyszeri márkamenedzserek. Ma már csak az utóbbi időszerűségében vagyok biztos... Ráadásul az angol szlogen is kicsit erőltetett, bár rímel az előbb leírt gondolati vonalra.
A BB már jóval kevésbé vádolható unalmas, lejárt klisékkel. A print színes ceruzás képi világa nagyon mai (épp ezért mondjuk nagyjából bármit hirdethetne), és a bulis fiatal karaktereik is egészen fogyasztóközeliek. No de a kampány lelke, a szponzorált Péterfy Bori-klip! A Csodaidő rendesen odaver mindennek: a hazánkban enyhén szubkulturális pankrációra épülő, kaotikus-agresszív-vidám képi világ a pezsgővel együtt nehezen feledhető; igaz, a felelős alkoholfogyasztás üzeneteivel és a fiatalos-bulis alapkoncepcióval is nehezen hozható közös nevezőre. Kíváncsi vagyok, milyen aktivitások épülnek még rá a jövőben.”