„Eleinte egész meglepőnek hat, hogy a szokásos horror-fogásokkal még le lehet tudni a feszültségkeltést, de egy jó félóra után azért már kezd időhúzás jelleg lennie a dolognak. A játékidő döntő többségében Radcliffe lassan lépked sötét folyosókon, pókhálós kamrákba kukucskál és valahogy mindenhol lát egy asszony- vagy gyerekkísértetet. Persze, ha az ajtó mögül eléd ugrik és teli torokból rádvisít egy halott, azon még mindig meglepődik az ember egy pillanatra, az ilyenre nem lehet felkészülni, akkor sem, ha amúgy felkészülsz rá, ez az ijesztgetés lényege, mondhatnánk, szóval ezzel el lehet maszatolni ideig-óráig, de aztán csak szeretném, hogy valaki mondjon itt Á-t vagy B-t. Szóval számomra kicsit sokáig van elhúzva ez az egész sejtető-szakasz, még szerencse, hogy időnként azért megszakítja valami nem várt háziszellem-jelenés.
Nagyjából az utolsó félórában gyorsulnak csak fel az események, körvonalazódnak a ki miatt és miért lesznek itt öngyilkosok a gyerekek kérdéskör szereplői, hogy aztán Radcliffe alá- és szembeszálljon. Sokkolónak ugyan nem nevezhető a film, de atmoszféra-teremtésben profi munka. Hiányérzet azért így is marad a végére, mert a történetet sajnos nem tartja össze vaslogika vagy legalább az ok-okozat fenyegetően csörgő fémlánca. Szériahorrort kellett itt forgatni, biztosat, közepeset, hogy ezt a fiatal színészt amilyen gyorsan csak lehet, kirántsuk a Harry Potter-jelmezből, mert arról, egyelőre legalább is nem lehet több bőrt lehúzni. Speciel ez a misszió egész korrektül végződött. Jöhetnek lassan a komolyabb feladatok.”