„Gyurcsány Ferenc kormánya 2006-ban, miután megnyerte a választást, ismét elővette a Malév privatizációjának ügyét, és átjátszotta a magyar légitársaságot annak a kétes hírű orosz vevő által gründolt hazai strómancégnek, amelynek már 2005-ben szerette volna eladni, ám a tranzakció hírére kirobbant botrány miatt akkor meghátráltak. Vagyis amikor Gyurcsányék megkötötték a Malévra a minden szempontból kockázatos szerződést az orosz üzletemberrel, pontosan tudták, miféle kötelezettségének kell eleget tennie a privatizált magyar légitársaságnak, ha nem akarják, hogy a Budapest Airport tulajdonosa lehívja a titkos záradékba foglalt busás garanciát. Csak a drámai hatás kedvéért jegyezzük meg, hogy a Malév visszaállamosítását már Bajnai intézte. Így legalább nem egy tisztán orosz tulajdonban lévő cég csődje miatt kell tejelnie a magyar államnak, ha érvényesíteni akarják a záradékban foglaltakat.
Budai Gyula már tavaly ősszel feljelentést tett a Budapest Airport privatizációja ügyében. A nyomozás jelentős vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés gyanúja miatt folyik, mint ahogy a Malév privatizációját is vizsgálják a bűnüldöző hatóságok.
A Liszt Ferenc repülőtéren ma egyetlen repülőgép sincs, amely a nemzeti légitársaságunk felségjele alatt felszállhatna, miközben ketyeg a bomba a titkos záradékban foglalt ezermilliárdos állami kötelezettségvállalás alatt.”