Emberek vagyunk?

Kisgyermekek meggyilkolására nincs emberi magyarázat, emberi hang, emberi reakció.

A látomásos Liszt-apokalipszisen nem kérhető számon sem az ünnepelt életrajzának és életművének az időbeli sorrendje, sem a teljessége.
„A kétszázadik születésnapon Franciaországban és Magyarországon egy időben bemutatott, látomásos Liszt-apokalipszisen nem kérhető számon sem az ünnepelt életrajzának és életművének az időbeli sorrendje, sem a teljessége. Olyan egymásutánban követik egymást a Liszt Ferenc életét és zeneszerzői munkásságát bemutató jelenetek és zenei szemelvények, ahogyan azt a rendezőnő képzelete diktálta. Ha Kele Judit számára nem fontos Liszt Ferenc sorsának utolsó harmada, futólépésben is át lehet nyargalni rajta. Az életmű páratlan ívét is szét lehet tördelni, a halállal feleselő-kacérkodó 1884-es Csárdás obstiné akár az ifjú Liszt Ferenc művei közé is sorolható.