Publimont

2017. szeptember 24. 0:06
Az Origo szerint a reklámhelyeinek egy jelentős részét átjátszotta a Jobbiknak a Simicska Lajoshoz köthető Publimont reklámcég.
2017. augusztus 16. 12:56
A törvénymódosítással lényegében kisöpörték a köztéri hirdetések piacáról Simicska konkurenciáját.
Plakátügy
2017. június 9. 9:31
A kormánypárti napilap értesülései szerint nyomozhat a NAV két, Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó plakátcég ellen amiatt, mert a gyanú szerint több plakáthelyet adtak a Jobbiknak, mint amennyit bevallottak. Az egyik cég vezetője a 444-nek azt mondta: ők nem tudnak nyomozásról, de ha Magyar Időknek az el se indult nyomozás lezáró határozata is megvan, akkor átküldhetnék nekik.
Mandiner.média
2015. július 2. 8:26
Kovács Gergely, a Magyar Kétfarkú Kutya Párt elnöke azt állítja, hogy a Vastagbőrrel közösen kihelyezett 500 ellenplakátnak azért a Publimontnál vettek helyet, mert nem volt más lehetőségük. A több mint negyvenezer plakáthelyből azonban csak bő ötezer tartozik a céghez.
2015. június 8. 20:57
Mindössze néhány órába telt a Magyar Kétfarkú Kutya Pártnak és a Vasatagbőr blognak, hogy több mint 2 millió forintot összegyűjtsön a kormány bevándorlós kampányával szemben egy alternatív plakátkampányra. Az összeg jellemzően néhány ezres adományokból jött össze, ami azt is jelenti, hogy rengetegen adakoztak a célra.
2015. április 22. 14:29
A Jobbikban nem ismerjük a Kuruc.info kiadóját, eddig azt se tudtuk, hogy ilyen létezik.
Mandiner.média
2015. február 26. 9:42
Páratlanul kigondolt és központi szervezettségű volt az elmúlt években a Simicska által működtetett kormánypárti médiabirodalom – mondta Bátorfy Attila, a kreatív újságírója Friderikusz Sándor műsorában.
Mandiner.média
2015. január 15. 19:45
A kormányzati kommunikáció szemszögéből a napi nyomtatott bulvármédia, a magazinpiac, valamint a nagy online hírportálok a meghódítandó terület.
2013. március 8. 10:55
A Haza és Haladás Alapítvány finanszírozásáról, illetve a békemenetes Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány lejáratókampányának költségeiről érdeklődött az Átlátszó. Megkeresésükre egyik szervezett sem válaszolt érdemben.
Mandiner.média
2012. július 31. 17:20
A hirdetésre költött összegek több mint felén összesen tíz, a jobboldalhoz köthető médium osztozott tavaly – írja a Népszabadság a Kantar Media felméréseire hivatkozva. A cikk szerint a legjelentősebb költekező, a Szerencsejáték Zrt. idén is a Magyar Nemzetet és a Metropolt részesíti előnyben, míg a baloldali médiumok a fennmaradásért küzdenek.