Egyre kínosabb a helyzet: előkerült egy dokumentum, ami igazolja, hogy hazudott Magyar Péter (VIDEÓ)
Bizonyítékkal állt elő a Fidelitas elnöke.
A kormányzati kommunikáció szemszögéből a napi nyomtatott bulvármédia, a magazinpiac, valamint a nagy online hírportálok a meghódítandó terület.
„Emellett érdemes a jobboldali médiaportfolió erős elemeivel is foglalkozni. A plakátpiacon a Publimont-EuroAWK-Mahir Cityposter helyzete nem betonbiztos, ugyanis ki lehet váltani mondjuk egy JCDecaux-Hungaroplakát-Pont Reklám hármassal. A piacon amúgy is lehet hallani, hogy egyes jobboldali plakátcégeknél komoly belső problémák vannak, miközben arról is, hogy más Fidesz-közeli emberek eddig független tulajdonú plakátcégekben szereznének részesedést. Itt egyedül a Mahir Cityposter hengeroszlopait lehetne talán nehezen nélkülözni egy kormányzati kampány során.
Ám a kívánt nagy országos és lokális elérést a jobboldali plakátcégek nélkül is lehet biztosítani, akár olcsóbban is. Egy kormányzati kampányból azonban a Class FM (tulajdonos: Simicska Lajos-Nyerges Zsolt), mint az egyetlen országos kereskedelmi rádió, valamint a Metropol (tulajdonos: Fonyó Károly), mint az egyetlen országos ingyenes napilap, illetve a közélettel, politikával nem foglalkozó TV2 a továbbiakban is nélkülözhetetlen lesz, nem számolhatnak csak a közmédiával, amelynek presztízse és elérése is alacsony.
A kormányzati kommunikáció szemszögéből a napi nyomtatott bulvármédia, a magazinpiac, valamint a nagy online hírportálok a meghódítandó terület. Ott kell számukra részben, vagy egészben szövetségeseket találniuk a kiadóikon, tulajdonosaikon, értékesítési osztályaikon keresztül, és az állami hirdetésekkel ezekben az irányokban próbálkozniuk – mert tömegeket itt lehet elérni. Itt lehet befolyásolni és elbizonytalanítani, nem a Magyar Nemzeten, a Heti Válaszon vagy a Hír TV-n keresztül. Ennek a nyomásnak sokan beadják majd a derekukat, ám kétséges, hogy meglesz-e a várva várt hatása, mert mindenkit mégsem lehet megvásárolni.”