„Vona Gábor a szélsőségek lenyeséséről szóló kijelentése nyomán megszakítja-e a Jobbik az együttműködést a Kuruc.infó kiadójával? Találkozhatunk-e a jövőben is a Jobbik kampányaival, hirdetéseivel, illetve a jobbik politikusai szellemi termékeinek hirdetéseivel a Kuruc.infón?
A Jobbikban nem ismerjük a Kuruc.info kiadóját, eddig azt se tudtuk, hogy ilyen létezik. Egy e-mail címet ismerünk hozzájuk, a [email protected] címet, amely rajta van sajtólistánkon, s amikor közleményt küldünk ki, azt ő is megkapják, mint minden más médium. Ha valami külön hirdetni való van, amely banneres hirdetés, akkor azokat körbe szoktuk küldeni a nemzeti radikális hírportáloknak, s nagyon örülünk annak, amikor azt térítés nélkül felteszik magukhoz. Amennyiben erre önöknél is lehetőség van, akkor nagyon szívesen élnénk ezzel a lehetőséggel. (...)
Pontosan mennyi pénzt költött a Jobbik a tapolcai időközi választás kampányára?
A tapolcai időközi választás kampányköltségeinek összesítése még folyamatban van. A törvényes határidőn belül – a választásokat követő 60 napon belül – összeállítjuk és megjelentetjük a kampányköltségekről szóló beszámolót.
Helyszíni tapasztalatunk és több fotó tanúsága szerint a Jobbik óriásplakátjainak egy része a Simicska Lajos érdekeltségét képező Publimont Kft. felületeire került. Összesen milyen értékben rendelt meg a Jobbik plakáthelyeket a Publimonttól, vagy közvetítő útján a Publimont felületére? Kifizette-e már ezeket?
A plakáthelyek bérlésével a Jobbik – mint minden eddigi választásnál – reklámügynökséget bízott meg, a cég feladata volt a plakáthelyek felkutatása és lefoglalása. A közvetítő cég több különböző plakátcégtől tudott nekünk felületet vásárolni, így mindent ők intéztek, a Jobbik direktben egyetlen egy óriásplakát céggel sem szerződött. Külön nem is vizsgáltuk, hogy mely cégek adnak el nekünk szabad helyeket, csak egy érdekelt minket, hogy minél több felületen meg tudjanak jelenni a kampányanyagaink.”