Andreas Schwab európai parlamenti képviselő szerint összességében történt néhány változtatás a techóriások működésében, de ez még mindig nem elég.
Visszavágtak a nagyok
A technológiai vállalatok hétfőn reagáltak a feltételezésekre. Az Apple biztos abban, hogy megfelel a DMA-nak, és hozzátette, „továbbra is konstruktívan együttműködünk az Európai Bizottsággal a vizsgálatok alatt”. Az Amazon szintén úgy gondolja, hogy így jár el.
A Meta elmondta, hogy az előfizetések mint a reklámozás alternatívája számos iparágban jól bevált üzleti modellnek számít... „Továbbra is konstruktívan együttműködünk a Bizottsággal".
Oliver Bethell, a Google versenyjogi igazgatója szerint „a digitális piacokról szóló törvénynek való megfelelés érdekében jelentős változtatásokat hajtottunk végre szolgáltatásaink európai működésében. Az elkövetkező hónapokban továbbra is meg fogjuk védeni az álláspontunkat.”