A BNI Magyarország alapvető küldetése, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát, és edukálja a magyar vállalkozásokat arra, hogy mind a jógyakorlataik, mind az üzleti kapcsolatrendszerük megosztásával támogassák egymás fejlődését, hiszen mindannyiunk közös érdeke, hogy minél több magyar vállalkozás prosperáljon, és ezáltal emelkedjen az ország gazdasági-társadalmi teljesítménye, és végeredményben az általános jólét, életszínvonal.
A nemzetközi hátterű BNI Magyarország már 1.100 magyar taggal rendelkezik, évente 2.400 kapcsolatépítő rendezvényt szervez, országosan 50 helyszínen, amelyeken hetente 1.500 hazai vállalkozás találkozik, így teremtve részükre lehetőséget mind helyi, mind országos vagy akár a külföldi üzletfejlesztésre. Az eseményeknek köszönhetően pedig összesen 40 milliárd forintnyi üzletet valósítanak meg éves szinten a tagok.
Az Ipari összefogás napja, melyen közel 50 hazai gyártócég vett részt, kiváló példa arra, hogy számos remek vállalkozás van Magyarországon, melyek képesek egymást információátadással, és kapcsolatrendszerük megosztásával segíteni.
„A fentiekre a mostanihoz hasonló válsághelyzetben különösen nagy szükség van. Nagyon jó érzés megtapasztalni, hogy az elmúlt 15 év alatt a hazai és kis- és középvállalkozói réteg rengeteget fejlődött szemléletben, véleményem szerint a magyar vállalkozások egyre inkább képesek felnőni fejlett országbeli társaikhoz. Az üzleti közösségépítés eközben mára már egy különálló, többmilliárdos iparággá fejlődött hazánkban, amit a BNI Magyarország indított el” – hívta fel a figyelmet Avidor András.
Címlapfotó: 123rf.com