Amikor megéri zöldnek lenni

2022. augusztus 07. 14:30

A Fintech Világa – Zöld Pénzügyi Percek legutóbbi adásában Bátorfi Botond, a Peak tanácsadója és Machán-Csetvei Frigyes műsorvezető vállalati fenntarthatóságról, az ebben rejlő üzleti előnyökről, és arról beszélgettek, hogy milyen tényezők ösztönözhetik a cégeket a fenntarthatóságra váltásban.

2022. augusztus 07. 14:30
null

A Stripe online fizetési szolgáltató 68 milliárd dolláros értékeltségével jelenleg a legnagyobb magánkézben lévő fintech cég. A vállalat tavalyelőtt vezette be fenntarthatósági funkcióját. A Stripe Climate lényege, hogy a cég szolgáltatásait igénybe vevő vállalatok bevételeik egy kis részét olyan technológiák fejlesztésére ajánlhatják fel, amelyek hozzájárulnak a szén-dioxid légtérből való kivonásához, ezzel segítve a klímaváltozás elleni harcot.

A Stripe kezdeményezésében részt vevő vállalatok dinamikus jelvényt kapnak, így az ügyfeleik fizetéskor értesülnek arról, hogy a vásárlás mekkora részét fordítják fenntartható technológiai fejlesztésre. Ez hozzájárul a vállalatok pozitív imázsához, és a klímatudatos fogyasztók elköteleződéséhez is. Mi teszi hatékonnyá a Stripe funkcióját? Milyen fejlesztéseket és projekteket támogathatnak a részt vevő vállalatok és mire képesek azok a technológiák, amelyek lehetővé teszik a karbon kivonását a légkörből? Ezekre a kérdésekre ad választ a Fintech Világa – Zöld Pénzügyi Percek legújabb adása.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!