„Büdösek az emberek és a szájuk” – így jellemzi saját híveit Magyar Péter
Nyugdíjaskommandóról beszélt a Tisza Párt első embere.
A Fintech Világa – Zöld Pénzügyi Percek legutóbbi adásában Bátorfi Botond, a Peak tanácsadója és Machán-Csetvei Frigyes műsorvezető vállalati fenntarthatóságról, az ebben rejlő üzleti előnyökről, és arról beszélgettek, hogy milyen tényezők ösztönözhetik a cégeket a fenntarthatóságra váltásban.
A Stripe online fizetési szolgáltató 68 milliárd dolláros értékeltségével jelenleg a legnagyobb magánkézben lévő fintech cég. A vállalat tavalyelőtt vezette be fenntarthatósági funkcióját. A Stripe Climate lényege, hogy a cég szolgáltatásait igénybe vevő vállalatok bevételeik egy kis részét olyan technológiák fejlesztésére ajánlhatják fel, amelyek hozzájárulnak a szén-dioxid légtérből való kivonásához, ezzel segítve a klímaváltozás elleni harcot.
A Stripe kezdeményezésében részt vevő vállalatok dinamikus jelvényt kapnak, így az ügyfeleik fizetéskor értesülnek arról, hogy a vásárlás mekkora részét fordítják fenntartható technológiai fejlesztésre. Ez hozzájárul a vállalatok pozitív imázsához, és a klímatudatos fogyasztók elköteleződéséhez is. Mi teszi hatékonnyá a Stripe funkcióját? Milyen fejlesztéseket és projekteket támogathatnak a részt vevő vállalatok és mire képesek azok a technológiák, amelyek lehetővé teszik a karbon kivonását a légkörből? Ezekre a kérdésekre ad választ a Fintech Világa – Zöld Pénzügyi Percek legújabb adása.