Új információs honlapot indít a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), amelyen cikkeket, híreket, tanulmányokat tesz közzé a rendelkezésére álló big data állományok alapján. Az oldal látványos vizualizációkon mutatja be a valós idejű be- és kijelentkezéseket, a legnépszerűbb városok iránti belföldi keresletet, akár csak a küldőpiaci mozgásokat. A honlap célja, hogy a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) és más adatforrások alapján – többek között – a sajtónak, az önkormányzatoknak, illetve minden érdeklődőnek naprakész képet mutasson a hazai turizmusról. A tematikus honlapon minden tartalom térítésmentesen olvasható. A közeljövőben már a Központi Statisztikai Hivatal is az NTAK által kinyert adatokból készítheti el a statisztikáit.
A kormány stratégiai célként tűzte ki a turizmusban az innovatív technológiai megoldások és folyamatok kialakítását, valamint a digitális attitűd fejlesztését. Az új honlap indítása is ezt a célt szolgálja. Az MTÜ számára fontos feladat a turisztikai szektor tájékoztatása, digitális edukálása, amely a honlap indításával új fejezetéhez érkezik, hiszen valós idejű adatalapú döntéseket hozhatnak az érintettek. A turisztikai információs portál külön menüpontban mutatja be az egyes városok és térségek turisztikai teljesítményét, a külföldről érkező vendégek úti céljait, az aktuális vendégforgalmi adatokat és a toplistákat. A cikkek és elemzések mellett elérhetőek az MTÜ által, statisztikai adatokból készített havi és heti riportok is, amelyek rendszeres tanulmányozása hozzásegíti az olvasót az adatok mélyebb értelmezéséhez is, és a Csodás Magyarországgal való együttműködésnek köszönhetően programajánlatokat is találhatnak az érdeklődők.