Egy hatalmas táborral rendelkező influenszer is gyárthat olyan tartalmat, ami alig mozgatja meg a követőit, de a megfelelő targetálással egy hozzá képest kisebb elérésű tartalomgyártóval is jelentős hatás váltható ki.
Mivel a fintechek szignifikáns része a fiatalabbakat veszi célba elsősorban, így nagy felelősség is hárul rájuk, épp ezért kulcsfontosságú a korrekt tájékoztatás biztosítása és a félrevezető szövegek elkerülése. Ugyanakkor pontosan ez az oka annak, hogy
a fintechek ezen a közösségi médiás terepen is kiválóan boldogulnak, mivel a transzparens tájékoztatás nagyon fontos jellemzőjük, míg a hagyományos bankokkal kapcsolatban sokszor épp ezt hiányolják az ügyfelek.
A fintechek pedig nemcsak arra fektetnek hangsúlyt, hogy korrektül tájékoztassanak a termékeikről, de az általános edukációt (cikkek, podcastek, videók) is fontosnak tekintik.