Megvan, ki áll a dubaji csokiőrület mögött!
A terhesség alatti kívánósság ihlette a FIX Dessert Chocolatier alapítóját.
Fogfehérítőt, kutyaeledelt és most már fintech szolgáltatásokat is influenszerekkel próbálnak eladni a cégek. Az influenszerek kezében van a kulcs a fiatal vásárlók megnyeréséhez – mutatott rá a Fintech Világa podcastban megkérdezett üzleti elemző. Szemlénk.
A Fintech Világa adásában Suppan Márton és Érczfalvi András Bátorfi Botonddal, a Peak üzleti elemzőjével beszélgettek a fintechek és az influenszerek egyre szorosabbá váló kapcsolatáról.
a marketing stratégiájuk részeként, de itt is elmondható, hogy ezek a vállalatok alkalmaznak néhány csavart, amiben eltérnek a megszokottól: (1) csak olyannal működnek együtt, aki hiteles az adott területen (pl. pénzügyi edukációs tartalmat gyárt, sokat beszél a témáról és a követői ezáltal kifejezetten fogékonyak), (2) valóban használja a fintech cég szolgáltatását és érdemben gyárt róla tartalmat, amiben részletesen be is mutatja azt (nem pedig kirak egy teljesen sablon posztot), valamint (3) közérthetővé is teszi a terméket a követőinek.
A fintechek azt a fontos tanulságot is levonták, hogy
Egy hatalmas táborral rendelkező influenszer is gyárthat olyan tartalmat, ami alig mozgatja meg a követőit, de a megfelelő targetálással egy hozzá képest kisebb elérésű tartalomgyártóval is jelentős hatás váltható ki.
Mivel a fintechek szignifikáns része a fiatalabbakat veszi célba elsősorban, így nagy felelősség is hárul rájuk, épp ezért kulcsfontosságú a korrekt tájékoztatás biztosítása és a félrevezető szövegek elkerülése. Ugyanakkor pontosan ez az oka annak, hogy
A fintechek pedig nemcsak arra fektetnek hangsúlyt, hogy korrektül tájékoztassanak a termékeikről, de az általános edukációt (cikkek, podcastek, videók) is fontosnak tekintik.