Kínáljon választási lehetőségeket levegőn kívül
Olyan környezetben, ahol a légi utazásnak nem mindig van értelme, érdemes a rugalmasságra összpontosítva más típusú lehetőségeket kínálni. Ez azt jelenti, hogy multi modális opciókat kell ajánlani.
Az ügyfelek egyedül végeznek intermodális kutatást. Az önkiszolgálás a bizalomra építő ügyfelekkel való tartós kapcsolatok kialakításának egyik leghatékonyabb módját emeli ki: mely azt jelenti, hogy az ügyfél érdekeiket a profit elé helyezi.
A marketing és a bevételek összehangolása
Várhatóan a légitársaságok tavalyi viteldíjai 16,3 százalékkal emelkedni fognak. Sőt a növekvő kereslet miatt, további emelkedés várható, Kristen Forbes, az MIT közgazdásza szerint.
A bevételi stratégiákat és a marketing kommunikációt optimalizálni szükséges, annak biztosítása érdekében, hogy minden egyes útvonal versenyképes legyen. Ha a marketing csapat nem működik szorosan együtt a bevételekkel, akkor promóciókat indíthat egyes útvonalakra, amelyeket nem támasztanak alá a keresleti adatok.
Mivel a világ különböző pontjain más és más sebességgel tér vissza a normális kerékvágás, elengedhetetlen a kreativitás, az információ gyűjtés és az ajánlatok földrajzi alapú optimalizálása is. Egyes területek már visszatértek a rendszeres utazási szokásokhoz, az emberek rendezvényekre, családi összejövetelekre és vállalati konferenciákra utaznak.
Ezekben a régiókban van értelme közvetlenül beszélni ezekről a trendekről a marketing üzenetküldés során. De az ilyen típusú utazások ösztönzése azokon a területeken, amelyek még mindig a járvánnyal kapcsolatos korlátozásoktól függnek, rossz márkanév és pénzpazarlás volna.
A bizalom mindenekelőtt
Az utazás folytatásával a legértékesebb pénznem a bizalom lesz. A társaság finomítva bevételi stratégiáit és marketing taktikáját, biztosíthatja az utazók által igényelt bizalmat. Enélkül a versenytársak olyan előnyre tehetnek szert, amelyet idővel nehezebb lesz behozni.
A cikket írta Szalga Bogi.