Szoboszlait csalásra használják: ne dőljön be!
A csalók Szoboszlaival próbálják szerencsejátékra rávenni az áldozatokat.
Az elmúlt évben, a rendezvények és az utazások szinte teljes leállása miatt, a vendéglátóipar minden szektorának kihívást jelentett az üzleti modellek újragondolása a vállalkozásuk fenntarthatóságának megőrzése érdekében. Jóllehet a javulásnak pozitív jelei látszanak, mivel növekszik a szállodai foglalások száma. Azonban a világjárvány drámai módon megváltoztatta a fogyasztók igényeit és elvárásait, így a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy a kínálatukat ennek megfelelően alakítsák ki.
Különösen a szállodáknak kellett újragondolniuk hagyományos üzleti modelljeiket, és kreatív módszereket kitalálniuk tereik használatára. Az új bevételi stratégiákat a koronavírus eredményeként alkalmazták, azonban a vendégek továbbra is egyedi élményeket várnak a szállodáktól, melyek szem ellőt tartják a biztonságot.
Napi foglalások ajánlása távmunkára
Mivel a távmunka normává válik, és az irodai bérleti díjak megújításának valószínűsége továbbra is alacsony, sokan díszletváltást keresnek majd. A változás megnyitja az ajtókat a szállodák előtt, hogy lehetőséget biztosítsanak a dolgozók számára a távmunka végzéséhez, és az otthoni környezetből való kiszabadulásra.
A butikhotelektől kezdve a nagy szállodaláncokig, például a Hyatt Hotels & Resorts, ezt a tendenciát lehetőségnek tekintik, hogy megfeleljen az új utazók igényeinek, valamint az üzleti tevékenység bizonyos szintjét visszahozza a szállodáikba. Amit eredetileg a Hyatt adott ki a járványra válaszul, mára az egyik legfontosabb ajánlata lett azoknak a vendégeknek, akik egy vagy több napi tartózkodásra szeretnék felcserélni az otthon zavaró tényezőit. Az ilyen típusú csomagok felajánlása nagyszerű módja a szállodai szobák kitöltésének, mellyel bevétel generálható, miközben kielégíti az új munkaterületet kereső vendégek igényeit is.
Terek kihasználása és hosszabb tartózkodás ösztönzése
A hagyományos nagy konferencia és rendezvénytermek kiadását felválthatják a biztonságos, kislétszámú találkozásokra, meetingekre alkalmas terek biztosítása.
A vendég éjszakák számának ösztönzésére sok szálloda kezdett ajánlatokat kínálni, 10-15 százalékos kedvezményekkel, a háromnál több éjszakás foglalásokra.
A privát étkezés újragondolása
Az egyedi és emlékezetes élmények megteremtése a vendégek számára a visszatérő ügyfélkör folyamatos áramlásának alapköve. A szállodai szobák privát étkezőként történő használata kiváló módja egy felejthetetlen élmény kialakításának.
A minneapolisi North Loop-i Hewing Hotel kiváló példája ennek a lehetőségnek a kiaknázásra. A szálloda azzal a megoldással rukkolt elő, hogy a szobák egy részéből kivette az ágyakat, és gyönyörűen díszített asztalokra cserélte. Ami próbaüzemként indult néhány szobával, hamar elfogyott az első hétvégén, azt bizonyítva, hogy egyértelmű igény van egyedi és meghitt élményekre, amelyeket, ha a vendég biztonságban érzi magát kivitelezni lehet. Eredeti bevezetése óta a szálloda most 14 privát éttermet kínál, heti négy éjszakán át.
Ezenkívül az étteremmel rendelkező szállodák ellátták saját és a környékbeli vendégeiket is, akik érdeklődtek egy gyors étkezés iránt. A szállodák legtöbbje bevezette az elviteli lehetőségeket, a helyszíni pickupokat, és a szállítóalkalmazásokkal való partnerséget, hogy bevételhez jussanak.
Újranyitás
Azzal, hogy napi szinten egyre többen kapják meg a COVID-19 védőoltásokat, a szálloda és vendéglátó iparnak lehetősége van a folyamatos újranyitásra. Az emberek kezdik nagyobb biztonságban érezni magukat. A tavaszi és a nyári események naptárba kerülésével a szállodák, ha még nem tették meg megkezdhetik a felkészülést, hogy tárt karokkal fogadják a vendégeket. A szállodák számára kulcsfontosságú megtalálni azokat a kreatív módszereket, amelyek egyaránt megkülönböztető vendégélményt kínálnak, ugyanakkor növelik a bevételeket, hogy folytassák az utat a gyógyulás felé.