Ez valószínűleg nem fog megvalósulni 2030 előtt.
A vezérigazgató szerint az ötödik szint – azaz amikor egy autó teljesen egyedül, emberi közbelépés nélkül tud vezetni – nem ebben az életben valósul majd meg.
Tedd bele a szíved, vedd ki a profitot
Arról, hogy az Aston Martin hogyan tud piacon maradni, Palmer a következőt mondta: „ha teljesen racionális márka vagy, akkor az árban kell versenyezned”. Szerinte az autópiacon a profitmarzsok mozgástere nagyon szerény, szinte nulla.
A vezérigazgató azt is elárulta, hogy a luxus járműveket drágábban lehet eladni és nagyobb profitra lehet szert tenni, ugyanis ezeknek van egyfajta érzelmi vonzerejük. „Nincs abban semmi racionális, amikor valaki Aston Martint vásárol. Ebben az esetben a szívedre hallgatsz. A luxusautók esetében az árrések sokkal nagyobbak” – fejtette ki Palmer, utalva arra, hogy ha egy terméket valamilyen versenyelőnnyel szeretnénk felruházni, akkor szükséges valamilyen saját hozzáadott érték. Ennek egyik módja a márkaérték, ha a fogyasztók érzelmi kapcsolatot alakítanak ki a márkával.