Tizenhét gyerek fogta magát, hajnali kettőkor kisétált otthonról, és eltűnt az éjszakában

És soha többé nem tértek vissza. Fegyverek kritika.

Tokió új közvécéket épített menő építészek bevonásával. Wim Wenderst bízták meg, hogy kezdjen valamit a nem mindennapi projekttel. Wenders jött, látott, győzött, megrendezte egyik legszebb filmjét a vécétakarítóról, aki megtanít észrevenni a derengésben a fényt, a nincsben a vant.
Arra gondolok, hogy a fenti képet, ezt a belém égett filmkockát kinyomtatom, és kihelyezem az autóm műszerfalára, hogy mindig előttem legyen, különösen a hétköznapok gépies egyhangúságában, amikor hajlamos vagyok azt gondolni, hogy ez az egész, így ahogy van, teljesen értelmetlen és felesleges. Szóval kinyomtatom Jakuso Kódzsit, amint a kormányt fogva elmosolyodik a lét monotóniájának elviselhetetlen könnyűségén, azon, hogy a felesleges függelékeket lehántva, mindent a maga pőre egyszerűségében nézve végül is olyan gyönyörű, hogy élünk, és ahogy élünk.