Milyen az antikapitalista szex?
A termelés hozza létre a fogyasztót – ez pedig ugyanúgy igaz a szexuális szükségletekre, vágyakra és habitusokra is.
A könyv ezeknek a szövegeknek a hű reprodukciója, azaz végig ezeket a beszkennelt anyagokat nézzük, miközben az oldal szélén Teresa Palmer lábjegyzeteli a szöveget.
„De ha valaki tényleg odafigyelt a Twin Peaksre, és nem csak Laura gyilkosságára összpontosított, akkor tudhatja, hogy a város története bőven adott még lehetőséget további rejtélyekre is. Bizonyos pontjain a Twin Peaks horrorsorozat volt, ufótörténet, szappanopera, szatíra, vígjáték, legtöbbször pedig egyszerre mind. De az egészen biztos, hogy a mitológiáján bőven van mit magyarázni, van benne óriás, visszafele beszélő törpe, egy gonosz, szadista, embereket megszálló szellem, aki leginkább egy villanyszerelőre hasonlít, baglyok, ismeretlen eredetű jeladások, majd a fináléban egy olajpocsolya, ami átjáró egy másik dimenzióba.
A Twin Peaks titkos története viszont soha nem mondja ki, hogy ezek mit jelentenek. Mark Frost tévés író, a sorozat agya az idén megjelent könyvében próbál valahogy úgy magyarázatot adni a jelenségekre, hogy egészen az amerikai északnyugat felfedezőinek idejébe megy vissza, és a sztori ott ér véget, ahol Cooper ügynök visszatér a város lakói közé a fekete barlangból.
Ami a könyv szerkezetét illeti: valaki 2016-ban talál egy jól lezárt dobozkát Twin Peaksben, ezt pedig eljuttatják az FBI-hoz. Gordon Cole igazgató (akit ezek szerint a nyolcvanas évek óta nem váltottak le), kiadja a vizsgálatot Teresa Palmer különleges ügynöknek. A doboz rengeteg dokumentumot, gépelt lapokat, kézzel írt leveleket, újságkivágásokat és egyéb nyomokat tartalmaz, egy teljesen ismeretlen valaki válogatásában – ezek a dokumentumok pedig szépen lassan kirajzolják azt, hogy milyen hely is lett kétszáz év alatt Twin Peaks. A könyv ezeknek a szövegeknek a hű reprodukciója, azaz végig ezeket a beszkennelt anyagokat nézzük, miközben az oldal szélén Teresa Palmer lábjegyzeteli a szöveget.”