Csapra vert válság: rekordveszteséggel és befektetői kételyekkel néz szembe a világ legnagyobb sörgyártója
Világszerte csökken az eladás.
A KLM guruló sörcsapja a KL735-ös curacaoi járaton debütál. A sört hidegen, erősen szigetelt hordóban szállítják a repülőgéphez. A hordót légnyomás működteti szén-dioxid helyett, ugyanis a fedélzeti kabinnyomás eltér a földön tapasztalhatótól.
„A guruló sörcsap a KLM és a Heineken különleges együttműködésének köszönhetően jött létre, amelynek központjában a fogyasztóink állnak. Fantasztikus látni, ahogy a két vezető holland márka egyesítette erőforrásait, hogy létrehozzon valami egyedit. Mi vagyunk az első légitársaság, amely felvitte a csapolt sör élményét tízezer méter magasba” – nyilatkozta Miriam Kartman, a KLM fedélzeti szolgáltatások ügyvezető alelnöke a légitársaság PR-ügynökségének sajtóközleménye szerint.
A guruló sörcsap nedűjét hidegen, erősen szigetelt hordóban szállítják a repülőgéphez, hogy az megfelelő hőmérsékletű maradjon. A kabinszemélyzet kiválasztott csoportja speciális tréningben részesült, miként kell a levegőben tökéletesen sört csapolni.
A légitársaságnak és a Heinekennek évekbe tellett, hogy létrehozzák a guruló sörcsapot és az innovatív hordót. A „BrewLock” elnevezésű hordót légnyomás működteti szén-dioxid helyett, ugyanis a fedélzeti kabinnyomás eltér a földön tapasztalhatótól.
A légnyomás a „BrewLock”-ot megfelelő nyomás alá helyezi, ezzel kompenzálva a fedélzet alacsony nyomásszintjét. Lennart Boorsma, a Heineken globális innovációért felelős marketing menedzsere így kommentálta az újdonságot: „A Heineken termékfejlesztéseinek célja a sör magas minőségének biztosítása, akárhol is fogyasztják azt. Az új sör elosztó lehetővé teszi, hogy a fogyasztók a kiváló csapolt sör hamisítatlan ízét élvezhessék az utazásuk alatt.”